• Domeniul de activitate: Supply Chain
• Rezultatul care te face mândră: Echipa
• Nr. de angajați în Departament: 58
Determinată, faină și cu un antrenat simț al umorului, așa ar povesti despre Steluța oamenii care muncesc alături de ea ani de zile. Da, și cu calități extraordinare de negociator, încă de la grădiniță!
Data viitoare ne-a promis că ne invită la o bere!
O zi la Efes debutează în mod constant cu bună dispoziție, zâmbete și glume, iar apoi – începe caruselul. Cei care au activat vreodată în domeniu, știu că achiziții și logistică înseamnă să te confrunți zilnic cu subiecte și situații, care se schimbă asemenea unui caleidoscop, când îl rotești.
În câteva fraze, jobul meu înseamnă următoarele: împreună cu echipa, avem grijă să planificăm și să asigurăm resursele necesare și procesele tehnologice astfel, încât stocurile noastre de materie primă și produse finite să fie întotdeauna la nivel optim. Pentru a asigura acest lucru, negociem și achiziționăm bunuri și servicii, le recepționăm și le stocăm, și, desigur, organizăm în cel mai optim mod distribuția produselor finite.
Probabil că nu este jobul la care visam în adolescență, dar e undeva pe acolo în cazul meu. Ce am știut dintotdeauna, este că voi avea o carieră care implică mult dinamism și comunicare. Familiei Efes și echipei din achiziții, m-am alăturat acum 12 ani. La scurt timp am început să ghidez echipa din logistică, ulterior, am preluat conducerea echipei din achiziții, iar acum trei ani am acceptat provocarea și am început activitatea în calitate de director Achiziții, Planificare si Logistică.
Pe la 18 ani, mă vedeam în domeniul diplomației. Unde sunt acum, la ai mei under 40, este peste ce aș fi putut aștepta de la o carieră diplomatică. Sunt liderul unei echipe de vis, cu oameni deosebiți, împreună ne punem scopuri, le realizăm și celebrăm succesul.
Prima reușită cred că a fost puterea de convingere, de care mi-am dat seama încă de la grădiniță, pe care nu doream să o frecventez categoric. Ținând cont că părinții și buneii activau la școală în acea perioadă, la o distanță de aproximativ 15 minute de grădiniță, se trezeau cu mine la ușa clasei regulat. Astfel, consiliul de familie a decis că în continuare voi fi educată în școală până la șapte ani. A fost momentul când am descoperit negociatorul din mine și de atunci – perseverez.
Nu voi uita niciodată ziua de 1 decembrie 2010, prima mea zi de lucru, când am fost invitată să celebrăm ziua de naștere a unui coleg. Îmi amintesc și acum acea senzație, parcă făceam parte din echipă nu de câteva ore, ci de câțiva ani buni. Senzația asta de familie-echipă o simt zilnic și asta mă motivează enorm.
Ce calități m-au scos cumva în față? Mi-au fost utile și au determinat evoluția mea în carieră dedicația, consecvența, empatia și optimismul.
Mă simt împlinită și fericită. Datorită respectului de sine și conștientizării puterii interioare. Și femeile din Moldova, la fel ca și cele din echipa mea, își doresc același lucru – să fie fericite și împlinite.
Sunt transparentă în comunicarea cu colegii mei. Adevărul crud, indiferent de situație, dar formulat într-o manieră pozitivă și constructivă.
Cea mai importantă lecție pe care am învățat-o în afaceri este să nu subestimez etapa inițială de planificare a unui proces, pentru a spori siguranța că lucrurile vor decurge conform așteptărilor.
Succesul meu în următorii ani îl văd prin succesul altora, al celor la care țin cel mai mult – cei doi băieți ai mei, soțul și toți cei cu care avem visuri, planuri și ambiții comune.
Și ca să nu credeți că în afară de muncă nu există altceva în viața mea, îmi propun să celebrez progresul în fiecare an, savurând o bere, pe o plajă nouă.
Dacă mă consider o femeie de succes? Cu siguranță. Și modestă. (zâmbește)
DACĂ AȘ DEVENI Președintele Republicii Moldova…
Aș schimba titulatura în Președintă.
Aș anunța prioritățile și valorile mele și pe cele pe care le aștept de la echipă.
Aș pune pe un perete de la intrare un poster mare, pe care să fie scris „Chiar și imposibilul este posibil”.
Text: Rodica Ciorănică
Lasă un răspuns