Nadya Gudumak: „Femeile din Moldova ar trebui să se iubească mai mult”| #40under40

Fashion Designer la Nikita Rinadi

• Domeniul de activitate: Fashion

• Nr. de angajaţi: 60

• Cifra reprezentativă: 20.000 de unități

Text: Zina Bivol

Dacă îți place ce ținută poartă sau cum se asortează, poți avea ocazia să găsești exact aceeași haină pe manechinele showroom-ului Nikita Rinadi, într-un număr limitat. Este o afacere exclusivă și dedicată femeilor care știu să pună preț pe propria valoare, iar creativitatea le permite să dea uneori note cât mai îndrăznețe și mai curajoase, exact cum iubesc femeile să se evidențieze.

„Nikita Rinadi” este mai mult decât o simplă afacere, este locul unde fantezia noastră în domeniul de fashion prinde viață, iar stilul clasic este combinat, adesea, de note îndrăznețe. Business-ul creat de femei, pentru femei, se conduce de ideea că orice reprezentantă a sexului frumos merită să arate elegant indiferent de ocupație!

În domeniul nostru, noutatea este în fiecare sezon/anotimp al anului, atunci când venim cu colecții de haine noi și fresh. Noi oferim femeilor haine de calitate, dar ne străduim, în același timp, ca ținuta să fie practică și comodă. În cazul Nikita Rinadi, diferența o face, cu siguranță, designul select și exclusiv.

Acum zece ani, când am pus bazele companiei, nu exista diversitatea de piese vestimentare pe care o avem acum. Eu am avut dorința de a oferi femeilor din Moldova posibilitatea de a arăta bine, la fel ca peste hotarele țării. Cu toate acestea, de multe ori este greu să găsești haine confecționate calitativ, elegante și accesibile. Nikita Rinadi a însemnat cultivarea ideii, dacă vreți, că femeile din Moldova ar trebui să se iubească mai mult!

Lansarea brandului Nikita Rinadi a avut, desigur, propriul plan de acțiuni și am știut din start care vor fi clienții noștri. Așteptările noastre au fost satisfăcute din start. Este îmbucurător că în ultimii ani, portretul femeilor care trec pragul showroom-ului nostru s-a schimbat. Și anume, tânăra generație devine tot mai interesată de hainele elegante și alege să poarte piese vestimentare selecte.

Reclamele online au înlocuit aproape în totalitatea munca umană. Nu vreau să spun că suntem din altă epocă, dar echipa Nikita Rinadi a început atunci când nu aveam la dispoziție aproape nici o rețea de socializare. A fost o muncă titanică de a ne lansa pe piața autohtonă, iar roadele le-am cules în timp și încă o facem.

Fiecare are un cuvânt de spus – este regula de bază în cadrul echipei noastre. Chiar și după ani buni în domeniul fashion, eu în continuare cred cu tărie, că nu poți ști absolut totul. Eu sunt mândră de faptul că alături de mine au rămas oameni împreună cu care am pornit încă acum zece ani sau colege care au revenit în echipa mea. Nimeni nu revine sau nu stă într-un loc unde nu se simte bine.

Pandemia a schimbat total întreaga concepție a liniei de vânzare, la fel ca în toate domeniile. A fost cotitura în care am înțeles că lumea online este un potențial nesecat. Desigur, am avut și pierderi financiare pentru că noi am continuat să activăm, iar clienți au fost foarte puțini. Am câștigat, în schimb, experiențe și abilități de activitate noi, necesare deja în noua era tehnologizată. În general, orice moment de cotitură este și ar trebui să fie, de fapt, un restart al întregului concept de business.

În orice domeniu de afaceri întotdeauna există o doză de neliniște, mai ales că ai putea dezamăgi clienții. În fashion, riscul ar fi, probabil, alegerea unei căi ușoare de câștig și mă refer aici la comercializarea hainelor de proastă calitate sau copierea produselor. Clienții taxează imediat lipsa originalității.

Lecțiile din afaceri sunt exact la fel ca în viață – nimic nu este veșnic. Oricine poate ajunge sus, dar mai important este să te menții. De asemenea, este important să ținem minte că greutățile nu sunt decât un șut spre o schimbare!

Scopul nostru principal este lansarea brandului Nikita Rinadi pe piața externă. Primii pași au fost făcuți, iar eu am fost extrem de plăcut surprinsă să văd cât interes există pentru hainele produse de echipa noastră.

Eu am avut un noroc fantastic! Ceea ce mi-am dorit în adolescență, a prins viață imediat, iar rezultatele se mențin și la „under 40”! Mi-am demonstrat că, atât timp cât există dorință, dedicare și muncă, visele noastre pot fi realizate!

Sunt mândră de faptul că am fost primii care am organizat în Moldova prezentări de modă, că am venit pe piață cu haine cu un model exclusiv și, da, pot spune că Nikita Rinadi este o afacere de succes. Acest lucru se datorează oamenilor care stau în spatele brandului – ei sunt motorul și motivația mea!

DACĂ AȘ DEVENI Președintele Republicii Moldova…

Aș îmbunătăți sistemul medical.

Aș investi în dezvoltarea școlilor din zonele rurale.

Aș susține producătorii autohtoni, din toate domeniile de activitate.

Abonează-te la articolele

Vip Magazin