Julia Allert – OMUL ANULUI 2023

DESIGNER

Made in Moldova

Fondat în anul 2012, brandul Julia Allert își menține poziția solid pe piața de la noi, dar și peste hotare. Designerul din spatele acestui brand a adus un suflu nou și inovativ în industria fashion. Astăzi, creațiile Julia Allert sunt admirate de clienți din SUA, Canada, Mare Britanie ș.a. Creațiile brandului au devenit ușor de cunoscut: croiurile deosebite, imprimeurile îndrăznețe – nu pot fi confundate și nici replicate.

Cea mai valoroasă lecție pe care am învățat-o până acum e că ceea ce facem, munca noastră, ne este menire și nu un simplu job, cred că doar cu această atitudine poți să obții ceva în viață. Trebuie să iubești munca și să îi dai tot ce ai mai bun.

Să știți că dacă aș da timpul înapoi, aș repeta aceleași experiențe, poate doar m-aș învăța să spun „nu” mai devreme.

Anul 2023 a venit ca o ploaie caldă peste noi. Pe lângă faptul că sacrificiile și munca ne-au fost răsplătite cu creșterea vânzărilor, am fost și luați prin surprindere. Nu eram pregătiți de această creștere bruscă, astfel ne-a fost un pic dificil să facem față, dar e o lecție din care am învățat. Tot în 2023 am deschis un nou magazin în Berlin, unul în New Yok și al treilea în Manchester.

Industria fashion din Republica Moldova este pe locul trei la capitolul export, asta cred că spune multe. Brandurile noastre au ajuns peste hotarele țării, acesta e un motiv de mândrie pentru mine ca designer, dar și ca cetățean al acestei țări.

Nu sunt dependentă de succes. Pentru mine succesul e atunci când oamenii îmi știu creațiile și le poartă. Eu, preferând de cele mai multe ori să rămân în umbră.

Munca noastră dă roade în fiecare an. Am deschis șapte magazine în diferite capitale ale lumii, ne-am mărit profitul cu 25% și ne-am dezvoltat pe opt platforme online.

O persoană căreia i s-a atribuit titlul de „Omul Anului” – trebuie să rămână în continuare responsabilă în tot ceea ce face, fiind un exemplu pentru colegii mai tineri.

Prefer să dau sfaturi doar atunci când sunt întrebată. Sunt conștientă de faptul că nu e neapărat ca experiența mea și succesul meu să fie aplicabile în alte cazuri. Pentru tinerii designeri aș avea un singur gând de transmis: ascultați-vă, fiți curioși și încercați să înțelegeți pentru cine și pentru ce creați.

Ce urmează? Continua extindere și expansiune pe piața internațională sub mândra etichetă: „Made in Moldova”.

Abonează-te la articolele

Vip Magazin