Alina Andriuță – OMUL ANULUI 2023

ANTREPRENOARE, BUSINESS CONSULTANTĂ, AUTOARE DE CARTE

Cu focus pe adaptabilitate

Știe ce vrea, muncește la turații maxime și are o capacitate excelentă de a gestiona mai multe lucruri în același timp. Alina Andriuță are o experiență de peste 15 ani în construirea departamentelor de vânzări și marketing pe piața din România și din Republica Moldova. Mai multe secrete le deschide în cartea „Cum să construiești un departament de vânzări” scrisă împreună cu Lorand Soares Szasz. Volumul a ajuns la peste 3000 de oamenii, iar de-a lungul carierei, Alina a avut peste 10 000 de participanți la programele pe care le-a creat în domeniul vânzărilor.

Învățăminte. Învăț zilnic să scad importanța viitorului, în favoarea prezentului; să mă concentrez pe rezultat, nu pe proces; să fac ce este de făcut fără sabia perfecționismului atârnată deasupra capului.

Concluzii. Lecții. Aș evita testarea și retestarea modelelor nereușite, deciziile luate greu și întârziat. Nu aș mai angaja persoane slab calificate în echipă, doar pentru a suplini golul și aș preîntâmpina lansarea întârziată și perfectă a produselor sau serviciilor.

Accente. Focus. Aș repeta neapărat sistematizarea proceselor, astfel încât să nu depindă de energia și focusul meu. Aș promova dezvoltarea și publicarea conținutului de calitate pe social media. M-aș focusa pe rezultatele clienților și, în mod sporit, aș pune accent pe atenția la instrumente tehnice care schimbă paradigma mentală.

Pierderi. Lupta interioară. Nu este un eșec, dar este o realitate cu care învăț să trăiesc: adaptabilitatea. Nu este pe vârful limbii o dezamăgire anume înregistrată în 2023, dar cred că aș sublinia incapacitatea mea de a mă schimba rapid, pe atât de rapid pe cât mi-aș dori.

Dependența de succes. Pentru mine astăzi succesul, în dimensiunea lui socială și publică, este să fii o persoană care își realizează misiunea prin ceea ce face, obține suficientă monetizare încât să agonisească materiale active, și toate acestea având grijă de relațiile sale și de energia sa. Însă… asta e doar dinamica socială, cea care se vede public prin gaura cheii Social Media.

Omul Anului. Reușitele anului 2023 au fost despre puterea schimbării și acceptarea unei alte realități. Cea mai mare realizare este că sunt aici, cu premiul Omul Anului la activ. Totuși, în continuare dependentă de succes.

Cifre. Aprecieri. În acest an am instruit peste 4000 de femei în programele mele publice și alte 50 de companii cu rezultate remarcabile în vânzări și management. Tot aici, vreau să adaug că s-au vândut peste 3000 de exemplare ale cărții mele.

Clipe. Bucurii. Sunt mândră că pot fi fericită. Că fac zi de zi acțiuni care mă inspiră. Că am decis să rămân în țară, aici, acasă!

Niciodată. O persoană nu trebuie să uite nicicând că poartă responsabilitatea pentru mesajele pe care le transmite.

Urmează. Nu știu ce va fi mâine, dar știu că în fiecare zi sunt la birou, în teren cu antreprenorii, online cu programele de dezvoltare. Deci, bănuiesc că urmează ce-i mai frumos.

Preferințele online. Publicul din online are nevoie de onestitate, vulnerabilitate. Este esențial ca omului să nu i se vândă doar succesul succesului, ci modele reale de viață și de eficiență.

Sfaturi. Cea mai bună strategie de marketing este să faci ceea ce promiți și puțin mai mult.

Abonează-te la articolele

Vip Magazin