CEO AGENȚIA
JUST DIGIT
Mircea Țîra se plimbă prin o mulțime de activități, una mai diferită decât cealaltă. Just Digital este o agenție de marketing, iar Just Travel – una de călătorii, mai exact, Mircea este omul care conectează antreprenorii și îi duce în aventuri care să îi deconecteze și să îi motiveze la noi scopuri. Totuși, anul acesta, Mircea a atras atenția prin implicarea sa în campania #eusortez, o campanie de sortare a deșeurilor. Este îmbucurător să aflăm că antreprenorii de la noi nu sunt axați doar către profit, dar au și interesul de a se implica social.
Până acum am înțeles că doar prin muncă și dedicare se pot obține rezultate semnificative. Dedicația și perseverența sunt esențiale pentru succes în orice domeniu.
Dacă ar trebui să o iau de la zero, să știți că aș fi foarte atent la construcția unei echipe solide și durabile, ceea ce este fundamental pentru orice proiect de succes. Aș evita să îmi asum prea multe activități individual, concentrându-mă mai mult pe delegarea eficientă.
Am ales să mă implic în campania „Eu sortez” împreună cu asociația „AO Reciclare” după ce am vizitat stația de gunoi și cea de sortare din Chișinău, unde am observat volumul imens de deșeuri generate zilnic. Șocat de impactul acestora asupra mediului, am înțeles necesitatea de a contribui la educația ecologică și sustenabilitate pentru viitoarele generații.
Anul 2023 a fost și despre succes, dar și despre lecții. Cel mai mare eșec a fost lipsa de focusare pe crearea echipei și asta m-a învățat importanța concentrării resurselor pe consolidarea internă înainte de expansiunea externă. Desigur, 2023 a fost și despre reușite. În cadrul agenției Just Digital credem că am generat un impact mare partenerilor noștri prin campaniile de marketing, cele sociale, dar și prin crearea proiectului Just Travel, unde lărgim orizonturile antreprenorilor prin călătorii cu misiune. Deși multe din ele nu au avut succesul sperat, fiecare eșec a fost o lecție valoroasă.
Pentru mine, succesul înseamnă să contribui pozitiv la mediul în care mă aflu. Nu sunt dependent de succes, dar mă strădui constant să generez un impact pozitiv.
Urmează consolidarea proiectelor actuale și lansarea unor noi inițiative. Prioritatea mea este să fortific baza pe care am construit-o și să extind impactul acțiunilor mele.
Sunt mândru de familia și prietenii mei, dar și de proiectele agenției noastre, printre care și campania #eusortez, care reflectă angajamentul nostru față de un mediu mai sănătos.
O persoană căreia i se atribuie titlul Omul Anului, trebuie să rămână dedicată celor din jur și mediului înconjurător, să continue să facă bine în mod constant și să fie un exemplu de urmat.
Lasă un răspuns