Top Brands 2024: Philip Morris Moldova – Angajament pentru sustenabilitate

Prezent pe piața Republicii Moldova din 1996, Philip Morris International și-a propus să fie un angajator responsabil și partene de încredere al economiei naționale, dar și un promotor al politicilor sustenabile. În 2024 Philip Morris Moldova s-a remarcat și ma activ în parcursul său spre un viitor fără fum, lansând pe piață cea mai recentă versiune a dispozitivului de încălzire a tutunului. Odată cu extinderea portofoliului de alternative fără fum, compania pune accent pe impactul produselor sale asupra mediului înconjurător. Astfel, Philip Morris Moldova continuă colectarea dispozitivelor de încălzire a tutunului care mai sunt funcționale, iar recent a lansat și un program de colectare a rezervelor de tutun utilizate. Programele eco au fost completate cu o nouă inițiativă – instalarea panouri

NOUTĂȚI 2024
În 2024, Philip Morris Moldova și-a lărgit portofoliul de produse fără fum prin lansarea celei mai recente versiuni a dispozitivului de încălzire a tutunului, destinat fumătorilor adulți și utilizatorilor de nicotină, care altfel ar continua să fumeze sau să utilizeze produse ce conțin nicotină. Noul produs fără fum folosește o tehnologie de încălzire prin inducție, care nu utilizează lamelă și nu necesită curățare. Dispozitivul lansat reprezintă rezultatele eforturilor și investițiilor realizate de Philip Morris International în știință și tehnologie și reflectă angajamentul companiei față de un viitor fără fum. Decizia de a lansa IQOS ILUMA în Moldova reprezintă un pas important pentru Philip Morris, pentru că în spatele unei lansări stau resurse și eforturi considerabile. Odată cu
lărgirea portofoliului de produse fără fum, s-a extins echipa, rețeaua de magazine și infrastructura necesară. Doar de la începutul anului, valoarea investițiilor pentru a introduce cea mai recentă versiune a dispozitivului fără fum pe piața locală s-a ridicat la aproximativ 1 milion USD. O altă realizare importantă, atât pentru Philip Morris Moldova, cât și pentru economia națională, reprezintă creșterea volumului de producere a brandurilor Philip Morris International pe piața locală. Acest proiect a prins viață în 2023, după ce Philip Morris Moldova a semnat un contract de cooperare cu fabrica „Tutun-CTC”.

INIȚIATIVE ECO
Odată cu extinderea pe piață locală,compania a lansat și noi inițiative menite să reducă amprenta deșeurilor asupra mediului înconjurător. Astfel, după lansarea programului de colectare a dispozitivelor de încălzire a tutunului, Philip Morris Moldova îndeamnă consumatorii să colecteze și rezervele de tutun folosite Pentru fiecare lansare de produs se evaluează necesitatea unui program de returnare, luându-se în considerare impactul ecologic, nevoile
consumatorilor și fezabilitatea pieței. Sustenabilitatea este văzută ca o oportunitate pentru inovație și creștere.Inițiativele eco ale Philip Morris Moldova țin și de modul în care operează echipa locală. Astfel, flota auto a fost înlocuită cu vehicule hibride. Mai mult, angajații Philip Morris Moldova care dețin automobile electrice au posibilitatea să le alimenteze chiar la birou. Asta după ce administrația a instalat o stație electrică de alimentare. Aceasta nu este doar o măsură practică, ci o investiție în viitor, prin care compania își propune să reduc emisiile de CO2 și să sprijine tranziția către o mobilitate mai verde. Un alt proiect important, realizat
împreună cu partenerii de distribuție „Acvilin Grup”, este instalarea panourilor solare pe clădiri utilizate pentru depozitare. În rezultat, acestea asigură 100% din consumul propriu de electricitate cu energie produsă prin celule fotovoltaice solare.

PERSPECTIVE 2025
Philip Morris Moldova anunță că proiectele lansate în 2024 vor evolua în continuare,
în susținerea obiectivului ambițios de a crea un viitor fără fum. Rezultatele obținute la nivel global, și anume prezența produselor fără fum în aproximativ 90 de țări și peste 36 de milioane de consumatori adulți ai alternativelor PMI, motivează și demonstrează că Philip Morris Moldova
este aproape de scopul setat – ca până în 2030 să devină o companie axată în mod predominant pe produsele fără fum.

ELENA NAUMENKO MANAGER GENERAL PHILIP MORRIS MOLDOVA:
Anul 2024 a fost plin de provocări, dar împreună cu echipa am reușit să identificăm soluții și oportunități pentru a ne extinde pe piața locală și a confirma statutul de partener
de încredere al statului. Rezultatele obținute se datorează culturii organizaționale și valorilor promovate de companie, numite ADN-ul PMI, care este caracterizat de trei principii
esențiale – We Care (Ne pasă), We are Better Together (Împreună suntem mai buni), We are Game Changers (Suntem inovatori). Acest set de valori ne definește ca și organizație, ne ajută să fi mai buni în fiecare zi, să învățăm și să creștem împreună. Nu în ultimul rând, îmi doresc ca anul 2025 să ne aducă pace, bunăstare și să fim cu toții sănătoși.

DATE DE CONTACT:
www.pmi.com

Abonează-te la articolele

Vip Magazin