Top 100 Branduri 2016. Furla /Accesorii/

Faimos pentru reinterpretarea stilului de viață italian ­într-o manieră contemporană, creativă, brandul de lux de genți și accesorii Furla, creat atât pentru femei, cât și pentru bărbați, reprezintă o metamorfoză a perfecțiunii, a originalității și a emoțiilor.

ISTORIA BRANDULUI

Brandul Furla este 100 % italian, prin istoria și spiritul său. Fondat în anul 1927 la Bologna de către Margherita și Aldo Furlanetto, Furla se apropie de cea de-a 90-a aniversare, puternic ancorată în trecutul solid al flerului său pentru frumusețe, al designului inovator, al tradiționalei sale măiestrii și al expertizei iscusiților săi artizani.

furla_amazzone-s-cross_fmtTRADIȚII ITALIENE

Măiestria și pasiunea pentru frumos ale brandului sunt reflectate în noile colecții de genți, accesorii, textile, ochelari și ceasuri concepute în colaborare cu designeri talentați, transformând Furla într-o marcă ce exprimă un stil de viață modern.

RAPSODIA ÎN PIELE

Furla nu este o formă de expresie doar a stilului italian, dar și a pasiunii pentru calitate, deosebindu-se printr-o armonie elegantă de culori, motive și materiale.

Colecția de genți și accesorii Furla este o dovadă că echipa acestui brand are o minunată capacitate să aleagă cea mai bună materie primă, tehnologii de ultimă oră, iar creatorii concep fiecare produs cu maxim profesionalism.

Vivace, moderne, originale, practice și de neînlocuit. Aceste cuvinte îți vin în minte când vezi produsele Furla, simboluri ale iubirii, ale frumuseții și ale calității, grație cărora toată lumea e plăcut surprinsă de stilul italian. E stilul care se bazează pe o combinație armonioasă dintre minimalism și avangardă, dintre creativitate, distracție și o măiestrie fără cusur.

COMPANIE INTERNAȚIONALĂ

Furla este singurul brand italian cu o creștere rapidă din segmentul premium, prezent în peste 100 de țări, cu peste 1600 de buticuri, 1200 dintre acestea fiind situate în magazine multibrand sau în centre comerciale, și cu 452 de magazine amplasate în cele mai cunoscute străzi de shopping din lume. Furla are sedii regionale în Bologna, Milano, New York, Hong Kong și Tokyo. Inaugurând constant noi linii de produse și magazine pe întreg mapamondul, Furla și-a dublat vânzările globale în ultimii cinci ani – creștere datorată mai ales expansiunii asiatice, acolo unde expresivitatea colorată și ADN-ul italian al brandului au atras rapid un segment de public important. Anul trecut, 2 milioane de genți Furla s-au vândut în întreaga lume, câte una la fiecare 16 secunde.

Spațiul magazinelor îmbină creativitatea și eleganța fără vârstă cu un design unic. Colecția de genți și accesorii propune modele într-o gamă largă de culori, cu un design smart, din piele high-end, în spiritul ludic, optimist, caracteristic brandului Furla.

1600 de puncte de vânzare în întreaga lume

fotoroom-2223_fmtIana Dombrovschi, directorul magazinului „Luxury Plaza”: Compania „Luxury Plaza”, începând cu anul 2014, este reprezentantul oficial al brandului Furla în Republica Moldova. Cei care știu adevărata valoare a stilului italian vor descoperi în magazinul nostru genți și accesorii originale, unele dintre acestea fiind în ediții limitate și exclusiviste. Pe toate le găsiți la sediul nostru, situat în centrul istoric al capitalei, pe str. Vlaicu Pârcălab 31.

Text: Iuliana Mămăligă

Abonează-te la articolele

Vip Magazin