Alexandru Bordea: „Nu cred să te descurci atât de bine cum spui, într-un oraș necunoscut. Vreau să te provoc să-ți alegi un oraș din Moldova unde să găsești clienți și să faci bani.”
Cu provocarea acceptată și asumată, Dumitru pornește ad-hoc la Bălți, la început de săptămână, să cucerească noi clienți și să demonstreze prin exemplul propriu că poți face bani, oriunde, utilizând abilitățile învățate la Talmazan Scool, pe parcursul a 9 ani de experiență.
…Ziua 4 la Bălți a început cu o ședință online cu echipa de la Chișinău la ora 8:00, după care Dumitru s-a întâlnit cu proprietara unui salon beauty, care avea nevoie de consultație.
Dumitru Talmazan: „Pentru saloanele de estetică: nu este bine să fie promovate pe paginile sociale personale, împreună cu pozele de familie sau călătorii. E prea multă informație și nu este atrăgător pentru eventualii clienți.”
Cel de-al doilea client din Bălți, Lilian, proprietar de cafenea. Este urmăritor al paginii Talmazan School și a decis să apeleze la ajutorul lui Dumitru. Cu 50 de euro în buzunar și dejunul din partea clientului, expertul în SMM este gata să escaladeze Everestul, însă, decide să călătorească cu troleibuzul. Plăcut surprins de condițiile din transportul urban, Dumitru se îndreaptă la un barber shop să-și coafeze barba și se împrospăteze, dar totodată să vadă noul său client.
Dumitru Talmazan: „Dragi specialiști, este foarte mult de lucru. Eu am făcut un simplu research pe Instagram și am creat câteva storiesuri care au atras oameni. Cineva nu are pagină pe Facebook, altcuiva nu-i ajunge timp pentru postări, altcineva nu poate scrie texte și toți au nevoie de ajutorul vostru.”
Proprietarii unui restaurant din Bălți, deținători a încă zece branduri, dintre care o rețea, i-au spus lui Dumitru că se află într-o criză foarte mare de lucrători în marketing. Prânzul și încă 100 de euro pentru consultații i-au adus mare satisfacție specialistului nostru, dar și convingerea că în Bălți există cerere la serviciile SMM.
Încă o vizită acasă la o familie de oameni de afaceri din Bălți: consultații pe loc, lângă frigărui, vin de casă și voie bună.
Sold. Cu 3700 de lei la sfârșit de zi, Dumitru Talmazan decide să rezerveze o cameră într-un hotel de cinci stele pentru ultima noapte de aventură. Această decizie l-a lăsat mai „ușor” de vreo 2000 de lei, dar satisfăcut că un specialist SMM nu rămâne niciodată fără lucru sau în drum.”
Ziua 5. După un somn odihnitor și un duș matinal, la hotel, Dumitru își continuă aventura sa din Bălți. În continuare este planificată o ședință cu proprietarul unei fabrici de bere și o vizită la un atelier de cusătorie. Ambii agenți au nevoie de servicii SMM, dar nu cunosc regulamentul acestui process, iar Dumitru este exact omul potrivit, la locul potrivit și la timpul potrivit să le dea sfaturile atât de necesare.
A mai rămas ceva timp pe care expertul l-a folosit util într-un search prin oraș. Chiar în centru – o expoziție a producătorilor locali, susținută de Camera de Comerț și Industrie – iar aici eventuali clienți. Un producător de miere a recunoscut că duce lipsă de materialele video, pe pagina de Instagram, iar acest lucru îl face mai puțin recunoscut, ca brand.
Mai încolo – Piața Centrală din Bălți – o mulțime de vânzători care nici nu cunosc de oportunitățile pe care i le deschid promovarea și vânzările pe Internet.
Dumitru Talmazan: „Am analizat situația din Bălți la capitolul SMM și marcheting și am ajuns la concluzia că într-un oraș de 100 de mii de locuitori nu ai cum să nu găsești clienți. Cred că m-am descurcat de minune cu challenge-ul lui Bordea și am reușit să-i demonstrez că poți face bani din SMM într-un oraș strain.„
Cu aceste concluzii și cu sufletul împăcat, dar și 200 de euro în buzunar câștigați în 5 zile, fără mare efort, Dumitru își ia rămas bun de la orașul Bălți și revine în Chișinău plin de entuziasm, dar și convins că piața de pe rețelele de socializare încă este slab utilizată în alte orașe din Republica Molodva, decât Chișinăul.
Vezi filmulețul AICI.
Lasă un răspuns