De Ziua Internațională a Cafelei, Julius Meinl plantează arbori în numele partenerilor

„Bucură-te de moment. Noi ne ocupăm de restul.”

De Ziua Internațională a Cafelei, Julius Meinl plantează arbori în numele partenerilor
• Julius Meinl lansează o inițiativă pentru a ajuta HoReCa să compenseze emisiile de carbon.
• În numele fiecărui partener care servește cafeaua din surse sustenabile, Julius Meinl va planta câte un arbore de Ziua Internațională a Cafelei.
• Peste 20.000 de arbori vor fi plantați în Tanzania în colaborare cu Institutul Jane Goodall.
• Julius Meinl invită consumatorii să susțină această campanie, vizitând locațiile partenere pe parcursul lunii octombrie.
Julius Meinl aduce industria HoReCa mai aproape de obiectivele sale de sustenabilitate cu pași mici, dar semnificativi. În numele fiecărui partener care servește cafea Julius Meinl din surse sustenabile, compania va planta un arbore de Ziua Internațională a Cafelei (sâmbătă, 1 octombrie).


Într-un moment în care consumatorii sunt mai conștienți de impactul asupra mediului, Julius Meinl consideră că își poate sprijini partenerii cu inițiative simple, dar semnificative. În colaborare cu Institutul Jane Goodall (JGI), Julius Meinl va planta, pentru al doilea an consecutiv, un arbore în cinstea fiecărei locații – inițiativă din cadrul Proiectului de Reîmpădurire a Tanzaniei (una dintre regiunile de origine ale cafelei). Faptele mici au potențialul de a face o diferență incredibilă. Astfel sprijinul acestui proiect va determina plantarea a peste 20.000 de arbori – fiecare dintre aceștia absorbind aproximativ 60 kg de carbon în următorul deceniu.
Christina Meinl, Managing Director la Julius Meinl, declară: „Conștientizăm că întreprinderile din industria HoReCa nu dispun de prea mult timp și resurse pentru a realiza schimbări cu impact sustenabil. Totodată, este important ca partenerii să știe că le oferim suport în acest sens. Așadar, îi ajutăm să se concentreze pe servirea cafelei într-un mod responsabil – ideea de bază a sloganului nostru: „Bucură-te de moment. Noi ne ocupăm de restul.”.
Inițiativa de Ziua Internațională a Cafelei face parte din eforturile ample ale companiei de a crea momente memorabile la o cafea și de a proteja planeta pentru noi și generațiile viitoare.
Julius Meinl își dezvoltă continuu strategia de afaceri axată pe responsabilitatea socială și acțiunea climatică. În acest mod se urmărește filosofia mărcii potrivit căreia micile momente fac diferențe mari.

Dr. Jane Goodall scans the tree tops for looking for chimpanzees in Gombe National Park on July 14, 2010, the 50th anniversary o fher arrival at Gombe.


Christina Meinl afirmă „Am făcut progrese semnificative în ultimii ani, ca parte a angajamentului nostru de a acționa responsabil pentru generațiile viitoare. Am elaborat linii directoare pentru achiziționarea durabilă a cafelei verzi și ne-am mărit portofoliul de produse provenite din surse sustenabile pentru Retail și HoReCa.
Produsele Julius Meinl sunt obținute prin procese care îndeplinesc standardele de durabilitate, recunoscute la nivel internațional, stabilite de Fairtrade și Columbian Heritage (propriul proiect Julius Meinl). Toate certificatele garantează că boabele de cafea au fost cultivate și recoltate în mod responsabil, iar fermierii sunt asigurați cu venituri echitabile, sprijin tehnic și financiar.
Partenerii din HoReCa pot susține o economie mai sustenabilă a cafelei, participând la inițiativa de Ziua Internațională a Cafelei, lansată de Julius Meinl. Ei vor primi un certificat de la Institutul Jane Goodall care recunoaște rolul important în proiectul de reîmpădurire a Tanzaniei.
Totodată, Julius Meinl continuă să încurajeze oamenii să fie mai buni unii cu alții, ca urmare a campaniei Say Thank You. De Ziua Internațională a Cafelei marca lansează o promoție exclusivă. Oaspeții care servesc o ceașcă de cafea Julius Meinl într-o locație parteneră, primesc un voucher pentru o cafea din partea casei. Aceasta va putea fi revendicată pe tot parcursul lunii octombrie.


Dedicăm Ziua Internațională a Cafelei 2022 angajamentului nostru de a face cafeaua mai sustenabilă pentru voi și generațiile viitoare.

Abonează-te la articolele

Vip Magazin