DELUCRU.MD – Top Branduri 2021

De lucru pentru toată lumea! Asta îi definește. Delucru.md a devenit o platformă online de relaționare perfectă între angajat și angajator și viceversa. Prezent pe piață din 2016, dar mult mai influent după rebrandingul din 2019, siteul delucru.md are mii de accesări zilnice. Totuşi, nu se lasă dus de valul succesului, își dorește să cucerească piața de angajări din Moldova și să devină numărul 1.

0
UTILIZATORI LUNAR

BIFAT!

Proiectul de recrutare online a fost lansat în 2016 cu denumirea jobs.diez.md care în 2019 devine delucru.md. Obiectivele inițiale au fost de a crea un tool care să poată asigura o conexiune lejeră între recrutor și persoanele aflate în căutarea unui loc de muncă. Un alt obiectiv, la fel de important, a fost de a oferi informații pe înțelesul tuturor despre piața muncii (legi, angajare, recrutare, companii) prin intermediul unui blog informativ. La moment, acesta se bucură de un succes considerabil. Articolele înregistrează zeci de mii, iar unele chiar sute de mii de accesări.

SLOGAN

„Avem de lucru pentru toată lumea” – slogan care își onorează pe deplin promisiunea, întrucât delucru.md este platforma unde poți accesa cele mai multe locuri de muncă din Moldova, din cele mai diverse domenii de activitate.

REUȘITELE ANULUI 2021

Statistisca demonstrează că, zilnic, platforma delucru.md este accesată de peste 7000 utilizatori unici în căutare de job. Pe site sunt înregistrate peste 1900 de companii, iar prin intermediul acestui site zilnic sunt expediate între 1000 – 1500 CV-uri.

PROVOCĂRILE ANULUI

Ultimii doi ani au schimbat mult vectorul pieții munci de la noi. Multe companii și-au revizuit obiectivele și și-au regândit pașii. Nici pentru delucru.md nu a fost mai ușor. Dacă în luna martie a anului 2020, odată cu declanșarea pandemiei, ofertele de muncă s-au redus cu aproximativ 70%, ceea ce a dus la concedieri în masă, candidați fiind disperați și speriați că își pot pierde locul de muncă, atunci în 2021 polii de putere s-au inversat. Numărul ofertelor de muncă a crescut semnificativ, mai ales în perioada lunilor august – octombrie. Aplicările persoanelor în căutarea unui job însă au scăzut sau mai bine zis s-au stabilizat, în comparație cu perioada martie – mai 2020.

Reeșind din aceste realități apare și cea mai mare provocare a proiectului delucru.md – interconectarea acestor doi poli – angajatori și candidați și asigurarea unei bune funcționalități a acestui tool online – delucru.md.

NOI  STRATEGII DE PROMOVARE

În 2021, delucru.md a reușit să implementeze o strategie nouă de promovare a proiectului delucru.md. Au înțeles faptul că dacă vrei să găsești un candidat bun, e important ca anunțul tău de angajare să ajungă la o audiență cât mai mare și, respectiv, audiența să fie relevantă pentru anunțul propus. Astfel, încă de la începutul anului 2022, delucru.md și-a propus ca acest proiect să fie cunoscut în toată țara. Au optat atât pentru promovarea offline – bannere în oraș și stațiile de troleibuz, cât și pentru cea online – publicarea articolelor pe toate site-urile informative, banere Google ads, promovare în Facebook, Instagram, Linkedin, posturi de radio etc.

2020 – 2021 a fost o perioadă provocatoare. Ne-am confruntat cu o destabilizare majoră pe piața muncii: 2020 a început cu concedieri în masă, restructurări de companii, considerabil au scăzut ofertele de muncă și au crescut aplicările la joburi. Acum piața se stabilizează și asta ne bucură enorm. Sperăm ca în continuare lucrurile să aibă o direcție bună.

VICTOR MOSCALU

FONDATOR DELUCRU.MD

Abonează-te la articolele

Vip Magazin