Fondat în 2017, Esushi a devenit de curând una dintre cele mai mari și moderne rețele de restaurante și terase cu specific japonez și european fusion din capitală. Calitatea deservirii și meniul divers, începând cu cele mai aspectuoase și apetisante tipuri de sushi și până la cele mai originale salate, supe, deserturi, îți lasă gura apă doar privindu-le. Nu aveau dreptul, ca şi lider pe acest segment, să rămână în urmă, mai ales în această perioadă economic mai dificilă, în care piaţa se reinventează, dând naştere şi unei concurenţe noi. Au făcut-o cu tact și gândire strategică pentru a oferi consumatorului tot ce e mai bun, combinând perfect gustul cu plăcerea de a simți viața și de a o trăi frumos.
PARTEA PLINĂ A PAHARULUI
Sloganul companiei „Esushi” – e pentru tine”, reliefează valorile companiei – de a oferi celor care trec pragul restaurantului, dar și tuturor clienților fideli de la distanță, posibilitatea de a se răsfăța cu bucate create de brand Chef.
Anul 2021 i-a învățat cum să transforme dificultățile și momentele de impas în oportunități. Le-au găsit în șansa de a se dezvolta și a accelera, dar într-un mod diferit și într-un nou mediu. Au fost optimizate și administrate resursele companiei pentru a menține eficacitatea fiecărui departament. Eforturile depuse, în pofida tuturor incertitudinilor, au putut menține calitatea și obiectivele intacte, ba mai mult, cu multă ambiție s-au făcut alți pași importanți în dezvoltarea și extinderea Esushi.
La moment, Esushi se poziționează ca cea mai mare rețea de restaurante cu bucătărie japoneză. Activează 6 restaurante cu design individual și localizare în toate sectoarele orașului. Au reușit să construiască cea mai mare terasă, de 1000mp, cu view spectaculos și apusuri unice. În 2021 au fost efectuate peste 55 000 de livrări cu deservirea a peste 310 000 de clienți. Au creat peste 200 locuri de muncă în domeniul HORECA, oferind posibilități nelimitate de autorealizare a specialiștilor din domeniu.
PRIMII ÎN ECOMMERCE PE SEGMENTUL RESTAURANTELOR
Esushi mereu s-a străduit să fie cu un pas înaintea tuturor la capitolul noutăți, fără a-și pierde din entuziasm. Mai nou, au realizat cel mai comod și estetic ambalaj pentru sushi și bucatele calde cu livrare. S-a reușit excluderea în proporție de 90% a plasticului din utilizare, oferind o siguranță alimentară maximă.
Esushi este primul și în digitalizarea serviciilor oferite. Prin crearea unui site multifuncțional, au oferit clienților săi acces rapid și mult mai comod la produsele restaurantului, folosind sistemul Ecommerce de achitări online, comezi rapide sau coș comun.
OAMENII, CELE MAI SIGURE INVESTIȚII!
Brandul investește mult în dezvoltarea departamentelor ce aduc valoare produsului final, lansând şi cea mai bună campanie în realizarea calitativă a bucatelor și dezvoltarea continuă a serviciilor oferite. O altă latură a succesului Esushi pe piață constă în promovarea brandului prin comunicare constantă și eficientă cu consumatorul. Fie prin intermediul evenimentelor, a presei scrise, fie prin prezența activă online, dar, mai întâi de toate, prin însăși calitatea neschimbată a produselor Esushi.
Anul 2022 îl vedem cu noi oportunități de dezvoltare, proiecte captivante și realizări importante, care vor pune în valoare personalitatea brandului Esushi. Credem și suntem siguri că va fi un an mai bun și mai ușor pentru domeniul din care facem parte. Le mulțumim consumatorilor care ne aleg de fiecare dată, pentru că datorită lor noi devenim mai buni zi de zi în ceea ce facem.
VALENTIN ȚOIU, SERGIU VRANCEAN
CEO, FONDATORI ESUSHI
Lasă un răspuns