Family look, tendința vestimentară care unește copiii și părinții

Ținutele vestimentare au fost și sunt create nu doar pentru a ne îmbrăca, dar și pentru a exterioriza gusturile sau, mai nou, pentru a stabili o relație mai strânsă cu oamenii dragi. Așa se face că tendința family look ia amploare, iar în Moldova există designeri care creează haine pentru mămici și copii, pentru îndrăgostiți sau pentru oameni care doresc să arate lumii întregi cât sunt de uniți.

Pentru aceasta, designerul Nina Reabenykii a creat brandul „Mirush”, o colecție vestimentară care promovează ideea unei familii unite. Despre conceptul respectiv, citește în interviul de mai jos:

Cum ți-ai descoperit vocația pentru fashion design?

De mică eram pasionată de desen, ca și orice copil probabil. Crescând, am făcut încercări în diferite domenii ale artelor, ca muzica și desenul. Când am ajuns în momentul în care să-mi aleg o profesie, am decis să fac arte, astfel am absolvit Academia de Teatru, Muzică și Arte Plastice din Chișinău, specialitatea design și stil fashion.

După finisarea Academiei, am acumulat o experiență lucrând ca designer, în diferite proiecte, cum ar fi designul pentru videoclipuri și vestimentație la comandă. În scurt timp însă, am înțeles că un designer adevărat face ceea ce simte și transmite ceva prin vestimentația pe care o creează.11203171_823827401017458_1789308086584844584_n

În ce mod a apărut brandul Mirush?

La scurt timp după ce m-am căsătorit, am devenit mamă. Când copilul împlinise doi ani, am înțeles că trec printr-o criză profesională, însă, fiind o fire creativă, am decis să cos ceva pentru fetița mea și pentru mine, cum ar fi haine identice, ceea ce a trezit interes printre prieteni. Astfel, a licărit ideea „Mirush”, făcând să apară prima colecție de sweatshirts și tunici perechi pentru mămici și fetițe, o colecție în care am pus suflet, efort și lucru manual. Datorită unei ședințe foto profesionale făcute mai târziu, am simțit reacțiile oamenilor care ar fi vrut să procure aceste lucrări. Din acel moment am înțeles că ar trebui să-mi dezvolt ideea și, astfel, acum, am deja șase colecții în stil family look, create timp de doi ani.

Ce reprezintă family look?

Family look este o idee recent apărută în modă, mai ales în cea din Moldova. Mulți oameni au îndrăgit ideile pe care le propun și prin care promovez conceptul unei familii unite, prezentând family look ca pe o linie aparte în designul vestimentar din țara noastră.

Aceste produse au un interes pozitiv și le recomand pentru sărbători, fiind potrivite atât stilului casual, cât și în cadrul evenimentelor importante din familie.

unnamed-5

Ce pregătiți tu și echipa ta pentru clienți în următorul sezon?

În fiecare sezon încerc să gândesc și să propun idei de tricouri, tunici sau sweatshirts și chiar fuste care ar fi originale de fiecare dată. Pentru asta, utilizăm imprimeurile elaborate personal în studio sau broderia aplicată, fiecare având o temă personalizată. Împreună cu echipa, discutăm posibilitățile și încercăm să intuim ce rezultate am avea. După acest proces, multe idei dispar, rămânând doar cele mai bune.

Inițial făceam doar produse pentru mămici și fetițe, acum am ajuns să facem și modele pentru tătici și băieței sau chiar pentru cupluri și pentru întreaga familie.

Vestimentația în stil family look este acel fir care unește mai strâns părinții și copiii. Ajustând acest stil vestimentar sau acest lifestyle, fiecare familie se poate considera cu încredere o echipă.

Abonează-te la articolele

Vip Magazin