Este unul dintre cele mai noi branduri vinicole moldovenești. Tinereţea sa însă nu este un impediment ca Land of Basarabia să fie un brand recunoscut deja şi în China, care a aflat gustul strugurilor de pe aceste meleaguri datorită Ganea Vineyards. În prezent, vinurile familiei Ganea sunt incluse și în Ghidul Michelin. Asta le-a dat mult curaj şi acum ţin drumul spre Tokio şi Paris!
POVESTE DE FAMILIE
Podgoriile familiei Ganea sunt situate în sud-estul Republicii Moldova, în zona vinicolă Ștefan Vodă, satul Răscăieți, având la bază o istorie bogată…. Întreprinderea a fost fondată în 1865 și a purtat denumirea August Bauer, numită după fondatorul său, care era din Germania. August și fiii săi s-au mutat în Basarabia și au investit tot capitalul familiei în cultivarea strugurilor și în producția de vin. După Primul Război Mondial, familia a emigrat și vinăria a avut mai mulți proprietari, iar după prăbușirea Uniunii Sovietice, aceasta a rămas complet abandonată.
În 2015, familia Ganea a decis să restaureze și să dezvolte tradițiile vinicole de familie. Astfel, vinăria a renăscut. Rezultatul muncii este deja în pahare – un vin remarcabil, în care se pune mult suflet.
SPRINT POST PANDEMIC
Pentru Land of Basarabia, anul 2021 a fost un sprint post pandemic, unde vinurile au cunoscut adevăratul ritm al pieței din China și au cucerit Guangdong-ul. Aici au fost exportate lunar, conform strategiei din 2019, până la două containere de sticle cu vin. Mica plantație biodinamică de 0,5 ha la care s-a muncit în ultimii 3 ani, anul acesta a dat prima roadă de test. Această suprafață este precusorul unui proiect grandios, care promite a fi o carte de vizită importantă pentru Republica Moldova. Cei de la Ganea Vineyards, prezintă perspective mari de a ne face cunoscuți la nivel mondial.
PREȚURI ȘI INVESTIȚII
În localurile Chişinăului, prețul unei sticle de Mezalimpe King Cab poate ajunge până la 600 de lei. La întrebarea adresată fondatorilor – dacă nu e cam scump, s-a răspuns cu o logică imbatabilă: ăsta e preţul şi valoarea! Un vin bun şi rar nu poate fi ieftin.
VINURI DE COLECȚIE
În ciuda pandemiei, ei continuă să producă vinuri de colecție, baricuri impunătoare, vinuri albe intense și rose-uri uimitoare. În 2021, s-a investit 0 lei în promovarea directă a produselor, instrumentul de bază al vânzărilor fiind recomandările clienților mulțumiți. Grație valorilor pe care și le impun, atât prin recoltarea manuală a strugurilor, cât și prin perfecțiunea gustului cu care își cuceresc clienții, vinurile de la Land of Basarabia se numără printre vinurile de top ale țării noastre.
PROVOCARE ȘI ÎNCREDERE
Provocarea principală este să cucerească şi să menţină încrederea potențialilor parteneri, viitorilor colegi și să devină pentru ei un instrument ce le sporește succesul afacerii. Echipa Land of Basarabia crede în principii comune, atitudine și prieteni care stau la un pahar de vin – asta comunică despre emoţia pe care o provoacă vinurile.
HUB DE DISTRIBUȚIE EUROPEANĂ
În acest an au realizat un HUB de distribuție europeană în Republica Cehă și au lansat seria remarcabilă de vinuri Kosmos. Scopul lor acum este să fie recunoscuți de giganții școlii vechi ai vinificației. Or, acest moment nu este atât de departe. Ba chiar e inevitabil.
LAND OF BASARABIA KOSMOS
Ganea Vineyards, are vinuri fenomenale, demne de poliță alături de vinurile recunoscute mondial. Seria Kosmos este povestea umanității, ceea ce demonstrează că pot și mai mult. E despre autosesizare și comuniunea omului cu Universul. Sunt vinuri extractive, 7 în serie și doar 10000 sticle de fiecare, o ediție unică și limitată. Deja apreciată în Japonia, Franța, Cehia, Olanda și evident – acasă. Cei care știu ce înseamnă calitate, pot face legătura cu cosmosul prin prisma vinului Land of Basarabia!
PROMOVARE
În mare parte, vinurile Land of Basarabia se promovează prin recomandări, discuții directe, întâlniri, prezentări în localuri și dialog online, inclusiv prin apariții în proiectele speciale ale echipei Vip Magazin, fiind parteneri ai celebrului eveniment şi proiect Omul Anului 2020.
EXPORT ÎN CHINA
Deşi în 2018 reuşiseră să exporteze în China câteva sute mii de sticle, în 2019, când cei de la Michelin Guide i-au menționat în celebrul ghid, au înțeles că nu e cazul să fie atât de timizi. Au crescut ramuri în România și Ucraina, apoi au conștientizat că în niciun caz nu trebuie ignorată piața locală – pentru că merită, e cea mai frumoasă carte de vizită. S-au extins în Cehia, Danemarca, iar acum duc tratative cu Tokio și Paris, care au ce descoperi în licorile moldoveneşti.
SLOGAN
„Hand picked with holiness” – pentru că tot ce facem, vine din suflet, pentru alte suflete. Este verificat – doar afacerile făcute cu dragoste aduc dragoste şi succes!
Lasă un răspuns