Ludmila Andronic: „A-ţi găsi vocaţia înseamnă a te simţi împlinit(ă). Eu mă simt o femeie împlinită şi plină de planuri…”

Este bună în meseria sa şi ea ştie asta. Poate, este cel mai bun specialist de la noi în domeniul PR, a demonstrat-o în toate posturile deţinute până în prezent, iar acum o face la cel mai mare producător de bere din ţară, acolo unde are grijă ca această băutură să beneficieze de un regim de reglementare prietenos, adecvat și capabil să contribuie la dezvoltarea întregului sector al berăritului din Republica Moldova.

1.Femeia Ludmila Andronic are multe în comun cu berea. Pentru că aceasa are legătură cu tehnologii sofisticate de producere, cu tradiţie, cu căutări permanente în ceea ce priveşte gusturile, inovaţia sau studiul consumatorului. Berea este un produs care însoţeşte civilizaţia umană de mii de ani, dar şi unul dintre cei mai buni acompaniatori ai momentelor de relaxare, ai comunicării neformale şi ai distracţiilor.

2.Sunt adepta termenului „Relaţii Publice” și nu admit expresia „Relații cu Publicul”… Este un domeniu fascinant, care îţi permite să construieşti proiecte deosebite şi să le pui în mişcare prin forţa de convingere a cuvintelor şi a acţiunilor pe care le întreprinzi. Adevăratele relaţii publice sunt chemate să creeze un limbaj accesibil şi inteligibil din numele oricărei instituţii sau persoane către publicul său.

3.PR este domeniul care mi-a permis să-mi fac un nume şi să-mi construiesc o carieră de succes. Nu încetez niciodată să studiez acest domeniu şi să găsesc noi şi noi nuanţe, practici sau elemente pe care să vreau să le încerc. Şi, recunosc, Relaţiile Publice îţi oferă posibilitatea să comunici cu oameni cu care rar ai ocazia să o faci.

4.Lista cu ce mi-a rămas de făcut e încă lungă, dar una am s-o zic, pentru că, spun specialiştii, cuvântul rostit în public te obligă. Am un manuscris, o carte pentru copii, care îmi place cum a ieşit. Tare aş vrea ca, cel mult într-un an, să exclam „Gata! L-am publicat!”.

5.A-ţi găsi vocaţia înseamnă a te simţi împlinit(ă). Eu mă simt o femeie împlinită şi plină de planuri, în fiecare dintre ele îmi văd un cristal de vocaţie.

2_opt
Director de afaceri corporative la Efes Vitanta Moldova Brewery Data naşterii: 7 august 1970 Studii: Facultatea de Jurnalism şi Știinţe ale Comunicării a USM, Facultatea de Știinţe ale Comunicării a SNSPA Bucureşti, studii de doctorat în ştiinţe politice la Universitatea „A. I. Cuza” din Iaşi

6.O dimineaţă cu soare, o cafea pe îndelete, un program pe care îl cunoşti pentru că ţi l-ai stabilit şi pe care nimeni nu ţi-l dă peste cap cu vreo prostie, o seară cu familia (nu obligatoriu la cină), câteva pagini citite şi conştientizarea faptului că astăzi ai realizat tot ce ţi-ai propus şi ai învăţat ceva nou. De ce mai e nevoie pentru a avea o zi perfectă?

7.Trebuie să ştii să te opreşti, să priveşti înapoi şi să zici: „Gata, am făcut asta!”. Altfel, rişti să intri în zona unui perfecţionism care să te macine în permanenţă. Orice scop pe care ni-l propunem trebuie să aibă încă de la început un rezultat previzualizat. Altfel, nu este clar niciodată dacă ne mişcăm în direcţia corectă şi dacă am realizat ceea ce ne-am propus.

8.Am exclamat de mai multe ori „Gata!” – atunci când am finalizat studiile, când am născut un copil, când am scos de sub tipar fiecare manual pe care l-am scris, când am realizat proiecte mari de PR sau am reuşit să conving legislatorii cu privire la necesitatea modificării unor acte legislative.

9.Prin ce se mai poate obţine TOTUL în viaţă? Doar prin dedicaţie, curaj, muncă. Iar pentru a nu lăsa loc de suspiciuni, e nevoie de un singur lucru – să nu te compromiţi – prin cuvinte, fapte, comportament.

10.Cuvântul „ideal” se referă la starea sau la caracteristica pe care ne-o dorim în visurile şi proiecţiile noastre, iar „perfect” înseamnă etapa până la care putem ajunge într-un anumit moment al realizării acestora. Şi dacă nu conştientizăm perfecţiunea, riscăm să cădem pradă himerelor idealului.

 

Text: Marcel Toma

foto: Andrian Irimca

Abonează-te la articolele

Vip Magazin