Media Show Grup – Premiul special | Omul Anului 2020

Fișier

Irina Ivancova
Funcție: Director  “Media Show Grup”
Anul fondării: 2006
Coordonare: Doina Popa
Foto: Nadia Kuzimina

În perioada în care agențiilor de organizare de evenimente nu le rămânea decât să lase cheia sub preș și să aștepte spulberarea restricțiilor – în plină pandemie, „Media Show Grup” și-a ales la propriu sloganul „Nu ne oprim” și a lansat în maximă securitate proiecte sociale de amploare și cu impact impresionant, sub egida proiectului „Live for Life”, valorificând la maxim online-ul. Proiectul „Live for Life”, în cele trei ediții a avut ca și scop caritabil întâi susținerea cadrelor medicale din prima linie, apoi a artiștilor Filarmonicii Naționale, iar în perioada sărbătorilor de iarnă, împreună cu Alex Calancea a urmat drumeție în case de bătrâni, case de copii și centre speciale. Este un concept fără precedent.

ÎN INIMA MEDIA SHOW GRUP SUNT ÎN MARE MAJORITATE OAMENI DE CREAȚIE. Chiar și pe pozițiile la prima vedere tehnice sunt persoane creative, în continuă formare. Și iată că o pandemie care ne impune să ne izolăm și să nu avem teren de manifestare, era o variantă imposibilă pentru noi – impulsul artistic și empatia și-au spus cuvântul.

DE CUM A ÎNCEPUT CARANTINA AM COPT PROIECTUL LIVE FOR LIFE. MULȚUMESC DOCTORE! – 7 săptămâni de campanie de colectare de fonduri în susținerea eroilor din prima linie – 7 concerte veritabile, cu regie dedicată și artiști autohtoni, cu platouri dotate tehnic și gândite în detalii, cu transmisiune live fără pic de reținere și show de lumini, dar, cel mai important – cu mesaj și emoție. În cifre, „Live for Life” a însemnat un public ce depășește 400 de mii.

ÎN LUNA OCTOMBRIE, AM REVENIT CU CEA DE-A DOUA EDIȚIE LIVE FOR LIFE – PENTRU INIMI FILARMONICE. Din nou concerte „la patru ace”, dar, de această dată, cu public și o logistică și mai riguroasă. În scenă – artiștii Filarmonicii Naționale „Serghei Lunchevici”, cei rămași fără casa creației lor în urma incendiului despre care cunoaștem cu toții.

DECEMBRIE ȘI IANUARIE AU FOST LUNILE ÎN CARE AM ȚESUT POVESTEA DE IARNĂ împreună cu Alex Calancea, implicând artiști ai neamului precum: Nicolae Botgros, Ansamblul „Ștefan Vodă”, surorile Osoianu și „Lupii” lui Calancea pentru a duce sărbătoarea și bucuria în case de copii, case de bătrâni și centre speciale. Cu durata de o lună – acest proiect a presupus colectare de fonduri și parteneriate pentru a oferi daruri la fiecare popas. A fost o cale care ne-a inspirat pentru mult timp, iar proiectele „Live for Life” vor uimi în continuare.

PE LÂNGĂ ACESTE PROIECTE CARE NE-AU APROPIAT MAI MULT DE NEVOIA APROAPELUI, dar și care au hrănit sufletele cu artă, „Media Show Grup”, neașteptat, dar a fost într-o continuă activitate, în proiecte de diferite proporții, adaptându-se Noului Normal și oferind soluții fiabile pentru Noul Normal. Cele mai de anvergură conferințe anuale și evenimente s-au desfășurat prin serviciul „Media Show Grup”.

ÎN 2020 AM CONȘTIENTIZAT CĂ POSIBILITĂȚILE NOASTRE SUNT MULT MAI MARI DECÂT NE AȘTEPTAM. Am și reorganizat compania, lansând și dezvoltând alte direcții conexe și/sau paralele. Am devenit puternici în producție media și nu doar. Dar aici e prea mult de povestit.

STREAMING. ACEASTA A FOST PENTRU NOI NOȚIUNEA ANULUI 2020. Ne-am concentrat toate forțele creative și tehnice pentru oferirea unui serviciu perfect de organizare a evenimentelor cu transmisiune exclusivă online. Aveam mecanismul necesar, cochetam cu evenimentele online până la pandemie, dar adevărata școală a fost 2020. Astăzi suntem pregătiți pentru orice provocare.

Abonează-te la articolele

Vip Magazin