Cu ferma convingere că noțiunea de brand se conturează în jurul calității și serviciului ireproșabil, O’Key Imobil construiește de mai bine de 5 ani o imagine durabilă, fiind un concurent competitiv pe piață și lider pe mai multe poziții. Valorile de bază care îi asigură succesul sunt întâi de toate transparența, corectitudinea și demnitatea, or „pasărea din mână” nu este niciodată lăsată să zboare pentru cea „de pe gard” și asta s-a resimțit inclusiv în 2021, când, pe final de an, prețurile la imobile au crescut simțitor, iar fluxul de tranzacții O’Key Imobil a continuat să fie în dinamică.
Premii şi trofee: O prezență continuă în ediția Top branduri de VIP magazin, precum și trofeul Omul anului pentru fondatoare, decernat timp de mai mulți ani consecutiv.
ISTORIA FONDĂRII O’KEY IMOBIL
O’Key Imobil a fost fondată în anul 2016 de către Alina Madan-Moldovan, o tânără entuziastă, pasionată de imobiliare și arhitectură, pe atunci abia revenită de la studii de peste hotare, unde obținuse licențiere în Finanțe şi fiscalitate, având ca bază Universitatea Sorbona din Franţa, cu Master 1 şi Master 2 la Paris. Aplicând modele manageriale internaționale și adaptându-le contextului local, prin perseverență continuă, Alina a reușit în formarea și menținerea unei afaceri de succes într-un teren aparent al bărbaților și pe o piață cu suficiente fluctuații.
PROVOCAREA ANULUI
Ultimele trei luni din anul 2021 au marcat schimbări bruște pe piața imobiliară – o creștere a prețurilor la imobile în medie cu 25-30% și, odată cu aceasta, provocarea pentru agențiile imobiliare de a-și mulțumi și motiva clientul, oferindu-i satisfacția bunului achiziționat. A fost o încercare asumată cu brio de către O’Key Imobil, care a încheiat anul cu indicatori îmbucurători în raport cu perioada similară din anii precedenți, iar temelia acestui parcurs a fost inclusiv reputația brandului formată în cei cinci ani de activitate și fidelitatea beneficiarilor. Pronosticul pentru următoarea perioadă cum că această tendință de creștere a prețurilor ar putea continua, este deja luat în calcul de către O’Key Imobil în strategia pentru 2022 și asta pentru că echipa este flexibilă și instruită profesionist pentru orice curs al pieței.
EVOLUȚIE – CONSTANTĂ, CU PAȘI MICI ȘI SIGURI
Dacă analizăm comportamentul O’Key Imobil pe piața imobiliară, vom defini o cumințenie și cumsecădenie demnă de apreciere, încredere în oferta propusă și lipsă de marketing agresiv. Totodată, imaginea brandului este larg răspândită și notată maxim cu aprecierea calității deservirii și siguranței la toate etapele tranzacției, precum și a portofoliului format din peste 5000 de oferte imobiliare. Această imagine a brandului este generată întâi de toate de pasiunea pentru imobiliare din care acesta a luat naștere. Scopul cheie al O’Key Imobil nu a fost niciodată agonisirea rapidă de capital, ci oferirea unor servicii demne, de către personal calificat și în continuă formare, care deschid oamenilor posibilitatea achiziționării bunului imobiliar pe potriva așteptărilor. Respectiv, acest scop a devenit și o garanție a creșterii capitalului, formând o temelie sigură.
5 ANI CÂT 10
Unele companii și după cinci ani de la fondare se simt în perioada de start-up, pentru O’Key Imobil însă acești ani de activitate pot echivala minim cu dublul lor. Compania a trecut rapid în faza de maturitate și asumare a tuturor riscurilor, creând un mediu favorabil atât pentru angajații săi, numărul cărora este într-o continuă creștere, inclusiv în 2021 (an pandemic), cât și pentru oricine apelează la serviciile sale. Dezvoltând activ proiectul național „Prima Casă” și trecând printr-un filtru riguros bunurile din portofoliu, cu diversitatea tipurilor, O’Key Imobil își confirmă continuu statutul de companie de încredere.
PREFERINȚA PENTRU PERFECȚIUNE
Cu prezență activă online, prin platforma web, rețele sociale precum Instagram și Facebook, cât și mass-media (reviste, TV), O’Key Imobil conturează o imagine rafinată, creativă, pe alocuri opulentă și de lux. Doar că toate acestea vin la pachet cu oferte accesibile, competitive și calitative. Canalele de comunicare și modalitatea de prezentare a brandului și ofertei țin de perfecționismul fondatoarei companiei și a echipei responsabile. Lucrul trebuie făcut cu dedicare și perseverență, altfel nu are rost.
Știu că atunci când ceea ce faci pornește din pasiune, rezultatele bucură, iar capacitatea de a depune efort și de a autodepășire sunt mult mai mari decât când pornești calea afacerii pur și simplu cu un business plan. O’Key Imobil este asemeni unui copil al meu, la care țin, cu care mi-am împărțit și zile și nopți și pe care-l vreau demn pentru societate. Simt că nu dezamăgim și asta îmi dă și mai mare avânt. Am o echipă minunată alături, și asta înseamnă valoare.
ALINA MOLDOVAN MADAN
FONDATOARE O’KEY IMOBIL
Lasă un răspuns