CEO ORANGE MOLDOVA
Umăr la umăr
de 25 de ani
2023 a fost despre clienţi și angajaţi fericiţi. Orange Moldova și Fundaţia Orange au ales cel mai potrivit drum – să investească atât în conectivitate, reţeaua mobilă și cea de fibră optică, cât și în Orange Digital Center, hub-ul de învățare pentru viitor, care ajută societatea să înveţe tehnologiile digitale şi să fie pregătită pentru viitor.
Lucrurile frumoase, proiectele care schimbă vieți și ideile, oricât de fantastice ar părea la început, pot fi realizate numai dacă ai echipa potrivită alături.
Dacă ar fi să pornesc de la început, cred că aș repeta tot ce a fost. Îmi place ce am realizat până acum. Aș evita să mă stresez în modul în care o făceam pe la 20 de ani și aș încerca să accept mai ușor nereușitele și greșelile.
Succesul pentru mine este, în primul rând, să am posibilitatea să împart emoții pozitive. Să-i știu pe toți din jurul meu – familia, oamenii cu care lucrez și prietenii – fericiți și sănătoși. Sunt foarte motivată de rezultat, dar și de procesul de creație. Îmi doresc mereu să creăm ceva care să aducă impact în societate, în viața noastră și să simțim că evoluăm. Asta e definiția succesului. Da, sunt dependentă de el. Nu prea am timp să mă plictisesc și îmi găsesc mereu activități care să mă țină pe mine și echipa în priză.
Pentru Orange Moldova, anul 2023 a fost despre zeci de orașe și sate conectate la Internet prin fibră optică și televiziune de la Orange. Am marcat 25 de ani de la fondarea companiei. Pentru Fundația Orange, cel mai important eveniment rămâne a fi deschiderea Orange Digital Center, hub-ul nostru de învățare pentru viitor. 2023 a fost și despre cei 87.000 de oameni care au beneficiat de proiectele fundației. Pentru noi este cea mai mare reușită că putem să inspirăm dragostea față de digitalizare și față de învățarea continuă în Moldova. Este, probabil, cel mai mare succes al nostru.
Cifra anului ar fi investiția de 13.500.000 de lei pentru incluziunea și educația digitală a oamenilor din Moldova.
Cred că, atunci când ești într-o poziție de management, primul lucru pe care trebuie să-l faci este să nu te iei prea în serios. Mă simt bine când echipa mea este satisfăcută, iar clienții, mulțumiți.
Să nu uităm niciodată că titlurile sunt efemere, ca și orice succes. Ceea ce vorbește despre o anumită persoană, sunt în primul rând atitudinea și rezultatele ei. Titlul „Omul Anului” este o recunoaștere a muncii colective a întregii echipe Orange și a Fundației. De fapt, este titlul pe care îl împărtășim cu toți angajații, clienții și oamenii care se bucură de proiectele Fundației Orange.
Am avut parte în activitatea mea de mulți mentori care m-au ajutat să excelez. Ei au văzut competențele mele și mi-au dat mereu proiecte extrem de provocatoare ca să-mi testeze limitele. Cu fiecare proiect, învățam ceva nou. Probabil, aceasta este recomandarea pe care pot s-o fac celor care vor o carieră în management – să-și asume responsabilități, să nu le fie frică, să testeze, să încerce și să accepte provocări imposibile la prima vedere. Dar ele te scot din zona de confort, ca să nu ajungi în ziua în care crezi că deja știi tot.
Eu cred în învățare continuă. Încă de la grădiniță, îi organizam în jurul meu pe ceilalți copii de vârsta mea. Mai târziu, am aflat că asta se numește management. Am urmat școli pe care le-am ales și care m-au ajutat. În management pot să menționez ultimul meu MBA la Viena, o școală care te pregătește pentru orice provocare. Dar cel mai mult te învață viața.
Învăț permanent, într-un stil foarte dinamic. Acum mă documentez din Harvard Business Review, articole, citesc foarte multă presă scurtă. Învăț din experiențe, discuții și de la persoane pe care le cunosc.
Cum aș vrea să se scrie următoarea pagină din viața mea? Prin echilibru. Echilibru între visele mele, dorința de schimbare și inovație pe de o parte, și răbdare suficientă ca să transform toate acestea în realitate. Aș vrea să am mai multă răbdare și tot aceeași oameni frumoși în jur.
Lasă un răspuns