Domeniul de activitate: Organizarea evenimentelor
• Rezultatul care te face mândru: Colaborarea cu Lidia Isac
• Nr. de angajați: 11
Radu Țăruș respiră cu fiecare concert sau petrecere pe care o organizează compania sa Nova Event, și se integrează ușor în toate abordările și cerințele pe care le solicită clientul prin asigurarea sunetului de ultimă generație și întregului spectru de servicii pentru evenimente de neuitat.
Stabilește cu încredere relațiile de cooperare cu multă lume, dar este mândru
de colaborarea cu interpreta Lidia Isac, care este și mama copiilor săi.
Agenția Nova Event organizează la cel mai înalt nivel evenimente de orice tip: concerte, petreceri corporative, nunți, cumetrii, aniversări ș.a. Atuurile agenției se bazează pe idei originale și complexe, abordare individuală a proiectului, servicii flexibile, evenimente în multiple locații, punctualitate, angajament și atenția asupra tuturor detaliilor. Compania își asumă toate grijile legate de organizare.
La moment, compania noastră poate asigura echipament performant pentru orice eveniment, echipament care corespunde cerințelor tehnice ale artiștilor de talie internațională, astfel fiind posibilă performanța acestora în RM.
Am pășit pe terenul antreprenorial atunci când am înțeles că, fiind angajat, nu-mi pot valorifica ideile și am decis împreună cu Serghei Cocieri să construim o afacere care ar putea să ne ajute să creștem profesional și să scăpăm de munca de chelner, care nu prezenta perspective pentru noi.
Începuturile noastre au fost în satul Hirova – două boxe, un mixer, un microfon și o remunerare de 1000 de lei, care m-a motivat să investesc în echipament nou și să-mi îmbunătățesc abilitățile. Apropo, evenimentul a fost unul reușit.
Nova Event la moment se află într-o ascensiune continuă, iar cele mai frumoase rezultate urmează. Muncim zilnic pentru o calitate mai bună și o echipă consolidată și profesionistă.
Dacă ar fi să încep din nou, aș investi din start cu mai mult curaj. Sârguința, perfecționismul, optimismul și încrederea în fiecare membru de echipă mi-au demonstrat că totul e posibil. Important să nu ai teamă și să mergi înainte!
Nu mă conduc în afaceri după anumite reguli, totuși cred că e o combinație între friendly relationship și puțină severitate.
Consider că la baza unei companii sunt viziunea și valorile pe care le împărtășim împreună cu echipa. Cu siguranță contează și gestionarea lichidităților, care permite afacerii să aibă o creștere constantă.
În pandemie am suferit foarte mult din lipsa resurselor financiare cauzată de necesitatea evenimentelor. Ne-am învățat lecția și am diversificat portofoliul de servicii (am adăugat lumini profesioniste de la DTS, sunet de la FBT, mixer de la Digico și ecrane LED).
Dacă ne este frică de anumite riscuri? După pandemie nu prea cred că ne mai poate destabiliza ceva.
Nova Event are capacitatea și potențialul să organizeze orice tip de eveniment, avem echipă de oameni profesioniști care își fac munca cu dăruire, punctualitate și echipamente de ultimă generație.
Familia este cea mai de preț, plus că avem deja doi copii, un motiv în plus să zâmbesc și să muncesc mai mult. Mă străduiesc foarte mult să păstrez un echilibru dintre viața personală și profesională, având în vedere că Nova Event este în creștere acum, necesită multă implicare și timp.
Sunt un norocos pentru că oamenii apropiați mă susțin.
Nu toate procesele sunt dirijate de bani. Pentru a crea un spațiu armonios de lucru pentru fiecare e important să fim darnici, omenoși și să lăsăm loc de bună ziua. Timpul nu se poate cumpăra cu nimic, cel puțin să investim și să-l trăim frumos.
În următorii ani îmi doresc ca membrii echipei Nova Event să-și savureze parcursul la maxim și să fie fideli aspirațiilor companiei.
Acum 20 de ani am avut visuri modeste, dar cu anii am început să le cresc și să lucrez pentru ele.
Succesul este atunci când se împlinește un vis al tău, iar în același timp se împlinește și visul unui angajat de-al tău.
DACĂ AȘ DEVENI Președintele Republicii Moldova…
Eu nu vreau să fiu președinte
Lasă un răspuns