Calul și călărețul jucător de polo pe iarbă reprezintă sigla care l-a făcut celebru pe bine-cunoscutul designer Ralph Lauren încă din anii ’80.
Rețeta succesului acestui brand este una simplă. Imaginea pe care o vinde compania sa este aceea a unui stil de viață sofisticat, cu multă clasă, cu mult bun gust, o imagine care contează și care se reflectă chiar și prin ambalajele produselor sale, generând astfel respect față de clienții săi.
Recent, am descoperit niște noi creații ale celebrului brand, care ne-au atras atenția în mod special. Este vorba de niște genți cu un imprimeu floral colorat ce seamănă izbitor cu broderiile noastre tradiționale.
Pe site-ul oficial al brandului în descrierea genții nu găsim referințe care să explice inspirația designerilor, dar un lucru este cert – imprimeul acesta nu are cum să nu te ducă cu gândul la broderiile pe care le-am văzut la părinții sau buneii noștri.
O astfel de geantă costă în jur de 11 mii de lei.
Nu este pentru prima dată când branduri internaționale se inspiră din motivele noastre tradiționale. De exemplu, în anul 2020 Dolce & Gabbana a prezentat o colecție confecționată manual, unde am regăsit „trandafirul de la Moldova”, motivul des întâlnit pe covoarele bunicii.
Foto: ralphlauren.com
Lasă un răspuns