De 18 ani, Sens Music se focusează pe organizarea concertelor de amploare și nu doar. În timp, a devenit unul dintre cei mai importanți furnizori de echipamente tehnice pentru organizatorii de evenimente din Republica Moldova și România. La moment, Sens Music dispune de o flotă impresionantă de echipamente scenotehnice (scene, sistem de sunet, lumini inteligente, ecrane LED) tip Premium de la brandurile de top L-Aqoustics, Clay Packy, aflate în depozitele din Chișinău și Iași.
DE UNDE PÂNĂ UNDE
Compania Sens Music a fost fondată de producătorul Vlad Costandoi în 2004, sub forma unei platforme de promovare a tinerilor interpreți prin intermediul concertelor. Primele turnee au avut loc în localitățile Republicii Moldova. La fel, au reușit lansarea la scară națională a interpreților Pavel Stratan și Mishelle. În 2009 au devenit oficial prima casă de discuri din Moldova care funcționează după „modelul 360 de grade”.
Iar în 2010 au lansat proiectul de autor „GUSTAR Music Festival”, eveniment care a dat start unui adevărat trend pentru Republica Moldova în materie de festivaluri, concept și organizare.
CONCERTE, ROMÂNIA!
Sunt una dintre primele companii care au reușit să organizeze spectacole în afara țării în săli de concerte și orașe precum Londra, Paris, Madrid, Atena, Lisabona.
Din anul 2013 colaborează intens cu Sala Palatului din București și alte săli mari din România.
OBIECTIVE ȘI REUȘITE
Obiectivul principal în 2021 a fost consolidarea pozițiilor companiei Sens Music în România, prin creșterea cotei de piață pe segmentul tehnic al producției festivalurilor și concertelor de anvergură. Echipa Sens Music consideră că a realizat cu succes acest obiectiv, în pofida faptului că restricțiile în România au fost ridicate la începutul lunii iunie și reintroduse în luna noiembrie. Apropo, primul eveniment cu public organizat în România, în 2021 a fost Romanian Creative Week (RCW) – cel mai important eveniment dedicat industriilor creative românești, care s-a desfășurat la Iași în perioada 2-6 iunie 2021, iar compania lor a asigurat producția tehnică la tot evenimentul. Pentru aceasta a fost necesar de transportat echipamente scenotehnice cu șase tiruri la Iași, de la Chișinău și București. Iar podiumul de la Romanian Fashion WEEK a avut o lungime de 36 m, care a acoperit 1000 de mp din Grădinile Palas.
PROVOCĂRI 2021
Pentru Sens Music provocarea anului a fost extinderea operațiunilor companiei în Serbia prin reprezentanta Sens Music Serbia. În 8 aprilie 2022 vor avea primul concert oganizat în Belgrad cu Baletul Național Georgian „Sukhisvlli”.
SOLD OUT
În această perioadă complicată, ei au reușit un nou sold out la toate concertele. Și aici ne referim la concertele cu Iuliana Beregoi de la Arena de Fotbal pe Nisip, parcul „La Izvor” şi două concerte la Palatul Național „Nicolae Sulac”. La fel, sold out pentru concertele cu 3SE şi Gaşca Zurli de la Teatrul Verde.
NOUTĂŢI
Datorită parteneriatelor stabilite în România, au reușit să intre pe segmentul producției scenotennice pentru festivalurile de anvergură. În perioada 9-12 septembrie 2021, la Medgidia a avut loc Festivalul de Jocuri și Reconstrucții Istorice „DAPYX”, festival la care Sens Music a asigurat producția tehnică pentru cele patru zile de concerte.
SLOGAN
Sloganul companiei Sens Music este – dăruim emoții! Acesta îi definește în tot ceea ce fac, de la el pornesc, gândesc și construiesc concepte și viziuni noi, în special când selectează artiștii cu care colaborează. Concertele sunt locul unde se întâmplă schimbul de emoții dintre artiști și public, iar misiunea lor este să ofere publicului această stare.
AȘTEPTĂRI 2022
În cazul dacă vor fi scoase total restricțiile de COVID 19, Vlad Costandoi, fondatorul SENS MUSIC, zice că așteaptă să fie cel mai bun an din punctul de vedere al cifrei de afaceri. E de lăudat faptul că în perioada pandemică au reușit să facă anumite transformări organizaționale și au stabilit parteneriate, ceea ce va cataliza creșterea companiei.
Sunt mulțumit de anul 2021, în pofida faptului că a fost un an cu restricții pentru industria evenimentelor în general și cea a concertelor de anvergură în special. A fost anul în care am pus baza pentru creșterea Sens Music în următorii 5 ani. Am un optimism deosebit pentru 2022, generat de reușitele din 2021, parteneriatele stabilite, proiectele preconizate și viziunea clară de dezvoltare.
VLAD COSTANDOI
FONDATOR, DIRECTOR GENERAL SENS MUSIC
Lasă un răspuns