Top 100 Branduri 2016. Mobiasbancă /Bănci/

Mobiasbancă – Groupe ­Société Générale este un brand puternic şi de încredere, care aparţine unui grup internaţional solid, apreciat pentru stabilitate, transparenţă, calitatea produselor şi a serviciilor financiare, fiind o marcă de referinţă pe piaţa bancară din Republica Moldova. Pe lângă serviciile profesioniste și siguranță, Mobiasbancă se remarcă prin abordare personalizată și empatică față de beneficiarii săi.

ISTORIA COMPANIEIrelocarea-filialei-nr_fmt

Istoricul Mobiasbancă a început la 4 iulie, în anul 1990, la iniţiativa unor antreprenori cu experienţă profesională în domeniul economic care au întemeiat o bancă independentă cu statut legal de societate cu răspundere limitată, care, în anul 1996, a fost transformată în societate pe acţiuni. Este una dintre primele bănci private de la independenţa Republicii Moldova. Pe data de 11 ianuarie 2007, Société Générale a devenit acţionar majoritar al ­Mobiasbancă cu o cotă parte de 70,57 % din capitalul social al băncii. În mai 2007, Société Générale şi-a majorat cota în bancă prin achiziţionarea suplimentară a 24,78 %.

Din anul 2008, strategia de dezvoltare a băncii este susţinută de acţionari puternici, precum „BRD – Groupe Société Générale” S. A., care deţine 20 % din capitalul social, şi Banca Europeană pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare (BERD), cu o cotă de 8,84 % din capitalul acţionar al băncii.

În 2008, denumirea băncii a fost schimbată în BC „Mobiasbancă – Groupe Société Générale” S. A. Este prima şi unica bancă din R. Moldova care deţine certificatul calităţii ISO 9001:2015, asumându-şi angajamentul de a oferi clienţilor săi produse şi servicii de calitate, prin implementarea standardelor internaționale în activitatea sa.

SIMBOLURI DEFINITORII

Numele „Mobias” este strâns legat de cuvântul mobilă, deoarece, inițial, compania a fost constituită pentru a deservi întreprinderile producătoare de mobilier din grupul financiar-industrial GFI „Mobila-Grup”.

Logoul Mobiasbancă a fost înregistrat de Agenţia de Stat pentru Protecţia Proprietăţii Intelectuale la 2 februarie 1993, iniţial având următorul aspect:logo-vechi_fmt

Aderând la unul dintre cele mai importante grupuri financiare din Europa, banca a asimilat valorile de bază ale Groupe Société Générale – spirit de echipă, inovaţie, responsabilitate şi angajament.

De asemenea, a trecut printr-un proces de rebranding, preluând atât politicile financiare, de management şi activitate la nivel de grup, cât şi elementele de identitate vizuală. Astfel, pe lângă modificarea denumirii băncii, a fost implementat și logotipul Grupului Société Générale.

Logoul GSG a fost elaborat de agenţia de design Sopha, deţinută de grupul RSCG. Acesta presupune un pătrat, care evocă seriozitate, rezistenţă şi rigoare, în timp ce contrastul de culoare indică relaţia echilibrată dintre bancă şi clienţii săi. Roşul, care este luminos şi dinamic, este asociat cu pasiune şi emoţie, în timp ce negrul este culoarea solemnităţii, a seriozităţii. Bara albă simbolizează deschidere. Partea grafică este dispusă pe stânga, iar numele – pe dreapta. Aranjarea textului sugerează capacitatea băncii de flexibilitate şi adaptare. Mult mai mult decât un logo, a fost creat un adevărat brand care simbolizează succesul.

Sloganul „Dezvoltăm împreună spiritul de echipă” este motivat prin convingerea că doar lucrând împreună cu clienţii şi dezvoltând echipa, Mobiasbancă va menține poziţia de bancă de referinţă relaţională, asta deoarece satisfacţia clientului nu poate fi decretată, ea este câştigată prin fapte şi acţiuni concrete.

827 788 772 de lei – cifra de afaceri pentru anul 2015 a Mobiasbancă în R. Moldova

PROMOVAREA BRANDULUI

Aceasta s-a produs prin servicii de calitate şi cele mai bune produse bancare oferite clienţilor, prin publicitate la TV, publicitate radio, panouri stradale, expoziţii, promoţii. Toate canalele şi acţiunile folosite pentru a face cunoscut numele Mobiasbancă au avut impact asupra promovării şi consolidării imaginii băncii. În prezent, respectivelor canale li s-a alăturat şi promovarea prin mediul on-line, prin reţelele sociale, prin evenimente dedicate clienţilor și prin susținerea proiectelor de responsabilitate socială (arta, muzica, sportul, modul sănătos de viaţă).

În 2017 Mobiasbancă va marca zece ani de apartenenţă la Grupul Société Géné­rale, în acest sens lansând logoul:3352506

r-t-_mbsg_2_fmtRidha Tekaia, președintele Mobiasbancă – Groupe Société Générale: Însuşi brandul Société Générale a pornit dintr-o aventură antreprenorială acum mai bine de 150 de ani, propunându-şi să fie alături de alți antreprenori și să servească economia din întreaga lume. Adunând aceşti 150 de ani de tradiţie a Société Générale în sectorul financiar şi raportându-ne la activitatea Mobiasbancă, reuşim să implementăm cele mai bune practici şi să creăm o simbioză armonioasă între experienţa unei structuri internaţionale şi valorile locale.

Abonează-te la articolele

Vip Magazin