TOP BRANDURI 2019: AUTOSPACE SRL

Două lucruri importante au marcat anul 2019 pentru brandul BMW. În sfârşit, compania Autospace, de 23 de ani distribuitor oficial al BMW în Moldova, a ajuns membru cu drepturi depline şi capacităţi de a vinde şi deservi automobilele, adică familia de mașini hibrid și electrice de la BMW. Chiar dacă nu au inundat, DEOCAMDATĂ, piaţa cu bolidurile electrice, marea performanţă a companiei este că s-a aliniat alături de ceilalţi dealeri europeni la capitolul piese de schimb și deservire tehnică.

Al doilea lucru, de premieră în istoria grupului, este apariţia în gama de lux a celui mai mare şi puternic model – BMW X7. Acesta a fost mult timp aşteptat şi chiar a intrigat clasa cu posibilităţi financiare mari, fiind lansat pe piaţă ca o alternativă pentru alte automobile premium.

15 îndrăgostiţi de BMW şi-au găsit perechea în X7

Autospace a păşit cu dreptul în acest 2019 şi se pare că va intra cu acelaşi picior şi în acelaşi ritm şi în 2020. Către luna octombrie curent, showroomul de la Chişinău depăşise volumul de vânzări pentru X7, prognozat înainte ca acesta să se lanseze în producere. 15 modele X7, mai scumpe de 100 mii de euro fiecare, dau clasă şi stil străzilor din Chişinău şi Moldova. Iar până la finele anulului vor părăsi depozitul ultimele câteva maşini care abia aşteaptă să îşi bucure cumpărătorii chiar acolo, pe strada Bucuriei 18a. Poetic vorbind, 15 moldoveni şi-au găsit perechea în BMW X7. Valsul lui Mendelson, vă rog!

Black, White or… something else?

De remarcat că fanii BMW au devenit mai îndrăzneţi în ceea ce priveşte culoarea maşinilor pe care le conduc. După o reticenţă de durată faţă de alte nuanțe decât alb sau negru, grupul german a făcut ca noile modele lansate să arate uluitor în galben, roşu, gri, albastru electric, verde maroniu şi alte nuanţe neaşteptate pentru cei obisnuiţi cu BMW. Oamenii se vor provocaţi şi chiar acceptă provocările producătorului german în care au maximă încredere. Apropo, vă întrebaţi cum arată noul X6 care a ajuns chiar zilele acestea la Chişinău? Ce ziceţi de un albastru de culoarea stânjeneilor sau de un maro uşor înverzit? Chiar trebuie să vedeţi asta cu ochii voştri!

Nimeni nu pleacă de la BMW

Partenerilor de la Munchen le place că echipa de aici se implică cu sufletul în ceea ce face. Aşa şi este. La orice oră a zilei veţi intra în showroomul de la Chişinău, să ştiţi că veţi fi tratat ca cel mai bun prieten. Chiar şi în Germania, ţara oamenilor corecţi, se mai clachează la acest capitol. Poate că şi de asta nimeni nu pleacă de la BMW, nici din echipă, nici dintre clienţi, migraţia către alte branduri de lux constituind un procent care nici nu merită luat în seamă.

Promovare

BMW e un brand promovat prin numele său. Chiar şi noutăţile proaste despre comportamentul uşor euforic al unor proprietari de BMW-uri, tot publicitate este. După ştiri cu conducători auto care au încercat să escaladeze vreo clădire sau cel puţin scările de la Guvern, neapărat se vor găsi câţiva intrigaţi care vor alerga să îşi cumpere un BMW. Serios vorbind, cantitatea de ştiri despre BMW care pleacă zilnic în mediul online de la bloggeri, clienţi, observatori stradali sau jurnalişti, e de 50 de ori mai mare decat informaţia oficială lansată de grupul BMW. Altfel, cei de la Chişinău acceptă parteneriate care vorbesc despre calităţile maşinilor pe care le vând. În 2019, BMW i, un model sută la sută ecologic, a fost partenerul oficial la două evenimente TRIATHLON, competiție sportivă cu trei activități în aer curat. Cu sub-brandul X, BMW a participat la GLADIATOR, demonstrând că X-urile de la BMW pot trece prin băltoace şi noroi cu acelaşi succes ca un sportiv.

2020. Unduiri six-iste

Anul 2020 va fi considerat anul oficial de lansare al THE NEW X6. Deja ştim ce unduiri six-iste vor avea străzile Chișinăului! Urmează mai multe modele din gama M Sport, din primăvară. „Toate sunt realizabile cu o singură condiţie – stabilitate economică în ţară, ca să putem oferi tot ce ne-am propus”, afirmă pentru TOP BRANDS 2019 Dorian Harghel, Directorul de Vânzări al grupului. „Totuşi, nu ne interesează să ajungem un brand de masă. Dacă fiecare moldovean ar avea un BMW am devaloriza marca, or noi ne dorim ca cei care sunt gata să plătească pentru un BMW, să se simtă exclusivi şi speciali.”

150 de automobile BMW a constituit planul de vânzări al Autospace în anul 2019
Victor Miculeț, Fondator și proprietar AUTOSPACE S.R.L.
Imaginea brandului BMW şi reputaţia profesională a echipei noastre sunt două lucruri care înseamnă foarte mult pentru mine. Faptul că nu veţi întâlni niciun client nemulţumit de o maşină luată de la noi sau de felul în care a fost tratat, e cea mai înaltă notă pentru mine.

Abonează-te la articolele

Vip Magazin