TOP BRANDURI 2019: IONEL

Din anul 1945 cel mai iubit brand de haine produse în țară, „IONEL”S.A., continuă să își surprindă plăcut clienții atât locali, dar și cei de peste hotare. Un nou indicator că dezvoltarea este primordială pentru companie, este și apariția a două linii noi, Giovanni Primo” (2010) și „Bella Prima” (2011). Colectivul de 574 de salariați muncește cu drag pentru ca noi să avem garderobele stilate, cu ținute de o calitate de top și cel mai important, create la noi acasă. Text: Iuliana Mămăligă

„IONEL” S.A. ÎN 2019

A devenit o tradiție deja pentru companie să participe la evenimente de profil și nu doar. Fie că vorbim de expoziții peste hotare (Franța, Marea Britanie, România etc.) sau prezentări locale precum „Moldova Fashion Days” (ediția din primăvară și toamnă), „Fashion Soiree Resort Collection”, „Ia Mania”, „Bostaniada”, „Moldova Fashion Expo” compania cu drag își încântă clienții cu ținute demne de a fi purtate.

Obiectivele pentru 2019 au fost îndeplinite cu brio și am putea enumera: funcționarea cu succes a întreprinderii, majorarea indicatorilor economici, îmbunătățirea poziției concurențiale, pierderi minime și profit maxim, creșterea volumului de vânzări, oferirea celor mai bune produse clienților.

PROVOCĂRILE ANULUI

Când un angajator îşi mobilizează colectivul la o muncă frumoasă şi productivă care prin aportul depus, are de câştigat nu numai colectivul, consumatorul, dar şi bugetul local şi național. Chiar dacă numărul personalului este în schimbare continuă, compania mereu a achitat salariile la timp, obligațiile fiscale și a muncit pentru confortul și garderoba clienților. Echipa de la „IONEL” S.A. creează imaginea frumoasă a țării când ne reprezintă peste hotare, încurajând astfel să cumpărăm haine autohtone.

CIFRE VALOROASE

Scopul principal al întreprinderii este direcționat la majorarea volumului de vânzări pe piața internă și de a satisface maximal cerințele cumpărătorilor. Fabrica produce haine, costume clasice, sacouri, pantaloni pentru bărbați, femei și copii. Designul modern și calitatea superioară a produsului contribuie la un parteneriat pe termen lung cu companii din Italia, Germania, Franța și România. Exportul la serviciile prestate anual este de 75-80%.

În scopul menținerii nivelului european al calității, anual au loc verificări de audit social de două-trei ori conform codului BSCI și ICS, ce permite colaborarea cu clienții existenți, cât și cu clienți noi. Fabrica de confecții „IONEL” S.A. se dezvoltă activ pe bază de franciză și vinde produse în următoarele țări: Italia, Franța, Polonia, Austria. În septembrie 2015 compania împlinit 70 de ani și a fost decorată cu Ordinul „Gloria Muncii” prin Decretul Președintelui R. Moldova.

INOVAȚII

Calitatea produselor depinde și de utilajele folosite pentru confecționare. Compania a procurat echipament de ultimă generație, a îmbunătățit condițiile de muncă pentru angajați, a fost modernizat sistemul de aer condiționat. De un suflu nou a avut parte și parcul auto al fabricii. Pachetul social pentru alimentație a fost majorat, încăperile au fost renovate în secțiile de producere.

AȘTEPTĂRILE LUI 2020

Compania își pune multe speranțe pentru anul viitor. Așteaptă stabilitate economică, politică, de altfel, ca toți cetățenii acestei țări, un număr mai mare de studenți care să învețe meserii din industria ușoară și să fie viitori angajați ai fabricii, să revină cei plecați peste hotare pentru a munci aici, acasă. Pentru că inclusiv în Republica Moldova se pot crea lucruri frumoase!

Tamara Luchian, Directoarea Fabricii de confecții „IONEL” S.A.

Anul 2019 a fost un an greu, cu obstacole, bariere, surprize atât din partea partenerilor, din partea unor momente complicate economice şi fiscale, cât şi o parte din situaţii nu atât de reuşite din partea noastră. Dar împreună cu echipa ne-am mobilizat pe alocuri mai greu, unde mai uşor şi o să încheiem anul cu rezultate pozitive, cu indicatori economici în progres. Dorinţa noastră este ca respectivele cifre să fie și mai mari.

Am avut succese mari la volumul de vânzări atât în țară, cât și peste hotare. În rest, suntem optimiști că lucrurile se vor orienta pe un făgaș pozitiv.

Abonează-te la articolele

Vip Magazin