De două decenii compania „Rogob” își menține poziția de lider în afacerile cu mezeluri. Cei peste 500 de angajați au decis să rămână acasă pentru a lucra, și nu a lua drumurile străinătății. Oportunitățile de dezvoltare și oferirea locurilor de muncă fac parte din prioritățile afacerii condusă de domnul Igor Roșca, directorul general al companiei. Produsele mărcii „Rogob” rămân a fi în topul preferințelor clienților care aleg să se aprovizioneze din magazinele din țară, dar și din cele ale companiei, inclusiv din rețeaua „Rogob-Foodmart”.
COMPANIA ÎN 2019
A fost un an foarte bun, ca mulți alții de altfel. În 2019 a lansat multe produse noi pe piață, consumatorii apreciind rapid calitatea gustului. Gama premială de salamuri crud-afumate „Prestige”, gama de produse din carne de pui și curcan „Junior”, salam „Servelat Vienez”, „Servelat de Chișinău”, „Salami Premier”, „Specialitate Domnească”, „Pressato” sau „Ambasador” sunt doar câteva dintre vedetele companiei ce ne încântă mesele. Marfa este proaspătă, magazinele specializate „Rogob” au parte de două aprovizionări pe zi, oferind gustul adevărat al mezelurilor. O colaborare frumoasă a fost cea cu sommelierul Mihai Druță care a oferit sfaturi interesante de asociere a salamurilor „Rogob” cu vinuri. Se știe că licoarea bahică este și un ingredient de top în producerea unor mezeluri ale fabricii, acesta regăsindu-se în celebrul salam „Moldovenesc”, „De Milano”, „Servelat de Chișinău”.
NUME SAVUROASE
Colecția de bunătățuri „Rogob” a fost intens promovată și apreciată atât în mediul on line, cât și de cumpărători. Rămân populare și bunătățile preparate la grill, pe care le poți savura la „Grill Cafe” în rețeaua „Rogob-Foodmart”. Fie că optezi pentru un hot dog, un fileu bine gătit sau alte gustoșenii din carne poți lejer să-ți potolești foamea pe loc. Micul dejun poate fi savurat de la 8 la 11, cu un sandwich delicios și o cafea bună.
INOVAȚII
Compania „Rogob” implementează cu succes sistemul nipon de management KAIZEN. Acesta reprezintă un set de acțiuni ce contribuie la asigurarea unor performanțe continue, în tandem cu potențialul afacerii și influențele mediului unde aceasta se dezvoltă.
Lasă un răspuns