De mai bine de 16 ani, compania StarNet își bucură clienții cu cele mai inovative concepte pe piața tehnologiilor informaționale, iar 2019 nu este o excepție la acest capitol. Cea mai mare reușită a anului fiind creșterea familiei STARNET, care astăzi numără peste 140.000 de clienți Home și 6.000 de clienți Business. Acest fapt a fost posibil datorită serviciilor de înaltă calitate pe care le prestează și ofertelor atractive elaborate exclusiv în conformitate cu necesitățile și dorințele clienților săi care au dus și la creșterea vânzărilor cu până la 20%.
100% Made in Moldova
STARNET este o companie privată 100% Made in Moldova, istoria căreia s-a născut din dorința de a aduce internet de mare viteză în fiecare casă din Chișinău și apoi în toată țara. Astăzi, după 16 ani de activitate, a trecut la un alt nivel de dezvoltare pentru realizarea viselor echipei și ale comunității. Astfel, veniturile companiei sunt reinvestite în creșterea economică a țării, îmbunătățirii nivelul de trai a concetățenilor și la crearea noilor locuri de muncă.
Realizări și provocări
Pentru STARNET, provocarea anului 2019 a fost extinderea ariei de acoperire pe întreg teritoriul Republicii Moldova și modernizarea rețelei din Chișinău, pentru a continua prestarea celor mai calitative servicii de pe piață. Datorită efortului comun al întregii echipe, au fost construiți peste 1.000 de km de rețea de fibră optică și au fost deschise 12 filiale în regiuni. Toate aceste acțiuni au contribuit la crearea de noi locuri de muncă și la îndeplinirea misiunii STARNET de a aduce Internet de calitate în fiecare casă.
NOUTĂȚILE STARNET
Compania vrea să ofere servicii de divertisment suplimentare, tocmai de aceea împreună cu parteneri internaționali pregătesc să lanseze cât mai curând o soluție nouă pentru serviciile de IPTV, care va oferi funcționalități și beneficii abonaților săi.
De asemenea, compania STARNET este în permanență preocupată de securizarea și protejarea datelor clienților. Respectiv, a lansat un serviciu absolut gratuit și accesibil pentru toți clienții STARNET – Control Parental. Datorită acestei opțiuni, întreaga conexiune a clienților este securizată, indiferent dacă utilizatorii se conectează prin telefon, tabletă, PC sau oricare alt dispozitiv. Compania are și alte proiecte ambițioase, în special în zona responsabilității corporative sociale, de exemplu, STARNET Verde, care are ca scop înverzirea Chișinăului și a altor orașe din țară, primul pas fiind plantarea a câte un copac pentru fiecare client care renunță la factura pe hârtie în favoarea celei electronice.
O ECHIPĂ UNITĂ
La STARNET, oamenii sunt cea mai de preț valoare, fiind angajate peste 700 de persoane, 240 de doamne și 526 de domni. Ei sunt în fond cei care dau plus valoare acestui minunat proiect pe nume STARNET. Afacerea este pre-ocupată să investească în dezvoltarea angajaților săi, pentru ca fiecare membru al echipei să-și realizeze potențialul în cadrul companiei, aici la noi, acasă.
UN BRAND OMNIPREZENT
Compania își promovează serviciile și produsele, dar în același timp și brandul, prin diverse strategii și tactici convenționale (TV, radio, social media, outdoor, diverse evenimente), dar și neconvenționale, adică acțiuni și organizare de evenimente în domenii culturale, artistice și educaționale. De mai mulți ani, STARNET contribuie prin diverse proiecte la dezvoltarea și progresul comunității. Spre exemplu, recent, împreună cu Moldo Crescendo au organizat un minunat concert de muzică clasică în Digital Park – „Cu pianul prin Chișinău”. Prin prisma acestui proiect și-au dorit să promoveze muzica clasică, dar și tinerele talente ale Moldovei.
,,Noi schimbăm viitorul”
Acesta este sloganul care reprezintă echipa STARNET. Viitorul este aici, prezent, iar cheia succesului unei firme, a unei comunități sau a unei țări este adaptarea rapidă și viziunea. Această adaptare presupune EDUCAȚIE, un sistem educațional performant care să aibă grijă de fiecare copil din țara noastră, să îl pregătească pentru a-și atinge potențialul, să își realizeze visurile. STARNET vrea să creeze centre educaționale în toate raioanele țării, unde tinerii vor putea obține cunoștințele și abilitățile pentru a putea să își găsească un loc de muncă, de a progresa în domeniul lor, pentru a aduce o contribuție reală la dezvoltarea comunității noastre. Vor fi centre de dezvoltare și creaţie pentru copii, unde aceștia vor învăţa ce este IT-ul, economia, marketingul și comunicarea, vor deprinde modalităţi de iniţiere a unei afaceri ș.a. Aceste lucruri trebuie educate din copilărie. Compania consideră că în parteneriat cu instituţiile internaţionale și naţionale, vor reuși să dezvolte practici utile pentru a susţine și a motiva tinerii din zona rurală.
Lasă un răspuns