ARIDON înseamnă branduri renumite, haine ce inspiră confort și, când spui că ai cumpărat o pereche de blugi în unul din magazinele acestei afaceri, să știi că nu ai dat greș, iar lumea înțelege că ești o persoană care știe cum se poartă corect denimul!
Denumirea companiei a fost propusă de către fiica unuia din cofondatori – care a găsit în dicționarul de astronomie denumirea unei constelații, Orion. Acest simbol, la început era parte componentă a logoului companiei. Ulterior din Orion s-a transformat în Aridon, nume pe care îl are compania și până în prezent.
În fiecare sezon, grupul ARIDON dă ora exactă în trendurile modei din țara noastră. Clienții sunt întâmpinați cu ținute și colecții inspirate din industria fashion de peste hotare. În sezonul actual s-a pus accentul pe readucerea brandurilor îndrăgite de sub umbrela ARIDON: Piazza Italia, COLINS, MAVI, CELIO, LTB, TALLY WEIJL etc. Opțiunea unui shopping inteligent este o prioritate pentru companie.
Cea mai răsunătoare campanie rămâne a fi cea de personalizare a darurilor în perioada sărbătorilor de iarnă din 2018. Au fost printre primii care au adoptat o asemenea acțiune și asta a rămas o amintire plăcută în sufletul echipei, dar și a clienților. Cert e că mai urmează campanii la fel de inedite! Fiți pe fază!
În acest an, compania și-a propus mai multe decât a putut realiza. Așa cum suntem în epoca digitală, se încearcă o activitate mai intensă pe social media și nu doar. Comunicarea cu influencerii sau alți jucătorii din sfera virtuală a fost un pas forte pe care s-a mizat și se mizează în mersul lucrurilor la ARIDON.
ARIDON în 2020 este o explozie de emoții, decizii, urcușuri și coborâșuri. Fiecare an, fiecare situație ne oferă experiențe din care învățăm și ne dezvoltăm, situații care ne fac mai rezistenți. Nu există an mai bun sau mai prost decât altul, există doar un an diferit de precedentul.
Mircea Butnaru – director general Aridon
Lasă un răspuns