Top Branduri 2020: ArtGranit

ARTGRANIT dorește ca toate acțiunile pe care le-a întreprins pe parcursul acestui an în Republica Moldova, toate instrumentele ce le-a testat și s-au dovedit a fi eficiente să le integreze și peste hotarele țării în cadrul reprezentanței din România. 

Pe parcursul lui 2020, ARTGRANIT a reușit să-și dubleze portofoliul de clienți și respectiv, cifra vânzărilor. Compania și-a sporit capacitatea de producere, lărgind spațiul de lucru și al depozitului, precum că a procurat și utilaje noi. Pe de altă parte, a implementat noi sisteme de gestiune și control cum ar fi CRM-ul, IP telefonia, noi strategii de raportare și planificare. 

Volumul de lucru i-a condiționat să intervină asupra organigramei, ARTGRANIT a creat departamente noi, dar a și lărgit echipele existente. Un motiv de mândrie aparte e că în această perioadă a reușit să creeze locuri de muncă și să angajeze specialiști. În cea de a doua parte a anului 2020, fiind în pas cu indicatorii propuși, compania a purces la etapa de standardizare a managementului calității. Acum e în plin proces de implementare a standardului internațional de calitate a managementului cu ISO 9001.

Digitalizarea afacerii, fapt ce a permis rapid ca să modifice planul de acțiuni pe timpul pandemiei și să fie productivi în regim online, astfel managerii companiei puteau să mențină legătura cu clienții actuali, să proceseze solicitările noi și să asigure procesele de producere, să coordoneze etapizarea de lucru și să planifice echipele de montare. Totodată, în așa mod ARTGRANIT a reușit să respecte unul dintre obiectivele propuse ca fiecare solicitare survenită în cadrul companiei să fie procesată calitativ, iar relația cu clienții săi să fie transparentă la toate nivelurile în cadrul companiei.

Pe parcursul acestui an, compania a diversificat gama de produse și servicii. A lansat două direcții noi, fațadele ventilate și șemineurile. Fațadele ventilate reprezintă o inovație în domeniul soluțiilor pentru lucrările de exterior, compania având utilajul necesar pentru prelucrarea pietrei naturale și asigură întreg procesul de lucru până la echipele calificate de instalatori. Ce ține de șemineuri sunt unicii importatori și distribuitori de șemineuri marca Brunner, care sunt cele mai sigure și calitative șemineuri la nivel internațional, sunt asigurate cu certificate de calitate și garanție, dar totodată au și un funcțional unic, cu tehnologii dezvoltate chiar de producător pe care nu le veți găsi în altă parte.

ARTGRANIT dorește ca toate acțiunile pe care le-a întreprins pe parcursul acestui an în Republica Moldova, toate instrumentele ce le-a testat și s-au dovedit a fi eficiente să le integreze și peste hotarele țării în cadrul reprezentanței din România. La nivel local, compania și-a propus să-și dezvolte noile direcții inițiate pe parcursul acestui an, să-și sporească spațiul de comercializare și să aducă noi materiale pe piața locală. ARTGRANIT e convins că 2021 va fi și mai productiv, având în vedere experiența acestui an. Compania se implică în dezvoltarea și creșterea noii generații de specialiști, e conectată la inovațiile pieței internaționale, ce împreună cu experiența acumulată în timp face ARTGRANIT să privească cu încredere în viitor.

Abonează-te la articolele

Vip Magazin