Fiind un cuplu de călători cu experiență, Lucia și Dorian Berdos, proprietarii hotelului, sunt niște căutători de locații și cazări ce încântă ochiul printr-o combinație unică de design, confort și relaxare.
BERD’S Design Hotel este o simbioză a acestor stări, atmosfera oferită fiind una relaxantă și degajată, iar designul – inspirat din cultura țării noastre. În așa mod, ți se oferă oportunitatea de a descoperi Moldova direct din hotel. Prin intermediul acestui proiect, se dorește promovarea culturii noastre bogate și frumoase, tradițiile țării prezentându-le într-un mod complet unic. Serviciile propuse oaspeților hotelului sunt personalizate, acesta fiind modul prin care se creează noi amintiri.
Cea mai mare misiune a fost păstrarea echipei. S-a reușit menținerea posturilor de muncă ale angajaților prin depunerea unor eforturi supraomenești, care încă nu încetează de a fi depuse.
O altă provocare a fost reorientarea spre segmentul local, orășănesc. A fost destul de dificil, în special la etapa inițială a redeschiderii, pentru că toată lumea prefera mai degrabă să se recreeze în afara orașului, însă datorită eforturilor întregii echipe, putem afirma că la moment, gradul de ocupare este asigurat de către piața locală în mărime de 60%, iar de cea internațională de 40%.
Anul 2020 a fost anul acțiunilor de binefacere. Poate că în acest an, mai mult decât în anii precedenți, echipa a fost implicată activ în organizarea și desfășurarea campaniilor sociale, care au ajutat oamenii la nevoie. Printre acestea putem enumera: oferirea de prânzuri pentru medici, dar și livrarea de bucate pentru bătrâni și familiile vulnerabile cu mai mulți copii.
Anul 2020 a fost și este o mare provocare, în special pentru HORECA. Indicatorii financiari nu au fost pozitivi pentru hotel, fiind înregistrată o scădere de 71,25% în gradul de ocupare, și de 65,9% din venituri. A fost nevoie de o revedere a strategiilor și de a găsi soluții pentru adaptarea la noua realitate. Cu toate acestea, 2020 a oferit și motive de bucurie și mândrie: aniversarea de cinci ani a hotelului în luna mai, lansarea proiectului „Ne-am pornit” în cadrul căruia au fost parteneri, muralul de la podul de la Telecentru, un covor menit să valorifice simbolul țării „Pomul Vieții” și care este un cadou oferit Chișinăului, menit să înfrumusețeze orașul, dar și să promoveze turismul local prin sloganul „Ne-am pornit”.
Nu uităm să menționăm afilierea la grupul hotelier ACCOR, cel mai mare lanț hotelier din lume. BERD’S Design Hotel face parte, oficial, din familia ACOOR, activând sub brandul MGallery.
Sloganul Berd’s Design Hotel este „Creating memories”. Acesta este mai mult decât două cuvinte puse pe hârtie, este viziunea și misiunea care mișcă afacerea și motivează echipa să facă zilnic ceea ce face: să creeze momente unice care se vor întipări în timp, să păstreze vii memoriile.
Folosirea cuvântului „speranță” este mai potrivit, pentru că nu știe nimeni ce ne așteaptă. Cei de la Berd’s Design Hotel speră că omenirea va reveni la normalitatea de odinioară, iar oamenii vor avea ocazia să călătorească. Or, anume asta va reînvia domeniul HORECA și îl va readuce pe linia de plutire.
Pandemia a afectat foarte mult. Sechelele sunt mari și adânci, și cei de la hotel cred că îi va afecta încă cel puțin 2-3 ani, în cel mai bun caz.
Cum va arăta businessul după această criză? Nu se știe. Sigur că experții vin cu diferite păreri în acest sens, însă echipa de la hotel păstrează speranța vie că lumea va putea călători liber în orice direcție în viitorul apropiat, iar asta va însemna că domeniul hotelier va avea șanse reale să revină la indicatorii care existau înainte de pandemie, sau chiar să progreseze.
Anul 2020 a venit cu multe provocări neașteptate, la care am fost nevoiți să începem să ne adaptăm. Segmentul HoReCa reprezintă unul dintre cele mai afectate, dar care sperăm că se va reabilita odată cu excluderea restricțiilor impuse de autorități și pandemie.
Lucia și Dorian BERDOS – proprietarii Berd’s Design Hotel
Lasă un răspuns