Top Branduri 2020: Granier

GRANIER este simbolul patiseriei bune, acolo unde poți savura delicii făcute cu dragoste sau o cafea preparată după cele mai înalte standarde.

E un capitol sensibil, dar afacerea a știut să se adapteze. Livrarea la domiciliu (apogeul fiind perioada pascală) a fost una dintre soluțiile GRANIER de a fi prezent în casele oamenilor. Chiar dacă se muncea la turații maxime, iar comenzile veneau în valuri, toți clienții au avut pe mese cozonaci sau alte produse de panificație coapte cu drag de specialiștii GRANIER. 

În anul 2020 a crescut și numărul de angajați, 160. Apoi, o acțiune ce am vrea să o menționăm este livrarea prânzurilor calde celor din linia întâi în „războiul” cu acest virus. Fiind un brand tânăr de doar 6 ani, filosofia acestuia rămâne neschimbată, cea de a oferi experiențe savuroase de top.

O gamă de torturi, un serviciu de candy bar, lansări de produse noi (pâine, ciabatta italiană clasică sau cu măsline, toate pe bază de maia, cornulețe ca în copilărie etc.) sunt doar câteva dintre noutățile lui 2020 în activitatea GRANIER. Să nu uităm de catering, unul apreciat într-un timp foarte scurt chiar de la lansarea acestuia în anul curent.
Istoria GRANIER pornește din capitala României, de la un covrig savurat de soții Motînga, proprietarii afacerii. Dorința de a aduce savorile patiseriei adevărate și la noi s-a transformat într-o poveste de succes. Fiecare produs este pregătit manual, adăugând ingredientele secrete: dragostea și pasiunea. Anul 2020 a fost unul al provocărilor, rezistenței și responsabilității. Însă consumatorii au crezut în echipa GRANIER. De la 2021 scontările nu sunt prea mari. Doar sănătate și forțe de a continua proiectele de succes.

Anul 2020 a fost unul al provocărilor, al rezistenței și al responsabilității. Pandemia ne-a transformat viețile la 180 de grade, ne-a făcut să prioritizăm altfel lucrurile, să apreciem familia și timpul petrecut împreună.
În 2020, GRANIER a intrat în casele oamenilor și a adus multă fericire, armonie și împlinire. Anul acesta, mai mult ca oricând, oamenii au avut nevoie de noi, fapt ce ne-a oferit posibilitatea să devenim o mică parte din familia lor. 

A fost un an în care s-a muncit mult, un an în care am realizat multe, unul în care ne-am redescoperit și toate calitățile au fost complice la creșterea companiei. Pot spune că 2020 a fost pandemic, dar bun. Suntem recunoscători pentru fiecare împlinire și le mulțumim consumatorilor noștri că au crezut în noi și au fost alături mereu.

Tatiana Motînga – director de producere Granier

Abonează-te la articolele

Vip Magazin