Top Branduri 2020: LuminaLed

La un an de la lansare, brandul LuminaLED își face încet și sigur drum în casele noastre. Deși 2020 a fost unul plin de încercări, compania a înregistrat ascensiuni, chiar dacă destul de dure, pe care le-a depășit cu brio. Un alt pas a fost cel al ajustării la vânzările – online, la pachet cu consultanța și munca la distanță. Livrarea comenzii la domiciliul clientului și o abordare personalizată către fiecare dintre ei i-a permis companiei să își mențină afacerea la suprafață. 

În ciuda faptului că e un brand tânăr, anul pandemic l-a ajutat să acumuleze „fascicule” de experiență. De aici, și cifra de afaceri destul de substanțială pentru o perioadă dificilă – cca. 50 de milioane de lei, plus obiective majore privind dezvoltarea și prosperarea Fabricii LuminaLED.

Fabrica LuminaLED produce o gamă vastă a surselor de iluminat cu LED, destinate pentru interior, exterior, spații industriale și comerciale. Toate produsele finale sunt testate în propriul laborator, pentru ca acestea să corespundă normelor și standardelor Uniunii Europene în domeniul energetic. Totodată, brandul se poate bucura de colaborări cu peste 500 companii din domeniul energetic, dar și din alte sfere de activitate pe întreg teritoriul Republicii Moldova.

La un an de la lansare, LuminaLED a organizat o supertombolă! Condițiile? Simple! „Ai venit, ai cumpărat, ai câștigat!” Cei care au venit în perioada 9 noiembrie – 13 decembrie și au procurat produse în valoare de minim 2000 lei au câștigat GARANTAT unul dintre sutele de premii! Televizoare, aspiratoare, becuri LED, covoare, cuptoare cu microunde și multe alte lucruri frumoase și practice pentru casă!

Vine 2021. Ce scopuri „se aprind” la LuminaLED?
• Sporirea vânzărilor pe piața locală și posibilitatea extinderii la nivel național;
• Inițierea de export spre clienții și partenerii externi;
• Demonstrarea respectării cerințelor legale aplicabile în domeniul calității produsului;
• Îmbunătățirea imaginii întreprinderii și plasarea pe piața concurențială într-o poziție avantajoasă;
• Creșterea încrederii partenerilor de afaceri în produsele oferite.

„Ideea de a lansa producerea surselor de iluminat LED a venit cu ceva ani în urmă și a pornit de la motivul că această sursă de iluminat este considerată viitorul iluminării. în R.M. importul respectivelor surse de iluminat este în mediu de 90%. ne-am propus să fim printre primii în producerea becurilor și surselor de iluminat cu LED. Avem pe piața internă multe produse de import necalitative, care vin în contradicție cu normele și standardele Uniunii Europene în domeniul energetic, și acest lucru ne-a motivat și mai mult în dezvoltarea afacerii noastre. Avem un singur scop: să oferim consumatorului final o sursă calitativă de iluminat, produs la noi acasă. Avem o echipă tânără, cu mari ambiții pentru a fi competitivi pe piața internă și pentru comerțul extern. Punem accent pe strategii de dezvoltare și îmbunătățirea performanțelor fabricii noastre pe termen lung, oferind produse și servicii de calitate”, ne-a declarat fondatoarea companiei, Valentina Tricolici.

Grație echipei tinere, flexibile și cu ambiții mari. Profesionalismul ei ne arată că orice moment de criză poate fi depășit cu oamenii potriviți la locul potrivit, și asta ne va permite să înregistrăm o creștere sustenabilă stabilă. Flexibilitatea și adaptarea după COVID-19 ne face să fim și mai rapizi în luarea de decizii și ne va ajuta să obținem noi rezultate pe piața internă, dar și expansiunea pe cele externe.

                                Valentina Tricolici – DIRECTOR GENERAL LuminaLed

Abonează-te la articolele

Vip Magazin