I‘m Lovin’ It e pe bună dreptate sloganul care reprezintă unul dintre cele mai renumite branduri ale lumii – McDonald’s, pe care îl cunosc de la mic la mare. Excepție nu o fac și cei din Republica Moldova, pentru care produsele și serviciile McDonald’s au ajuns o parte frumoasă a vieții cotidiene. Iar 2020 a demonstrat că lumea chiar are nevoie de ele.
I‘m Lovin’ It e pe bună dreptate sloganul care reprezintă unul dintre cele mai renumite branduri ale lumii – McDonald’s, pe care îl cunosc de la mic la mare. Excepție nu o fac și cei din Republica Moldova, pentru care produsele și serviciile McDonald’s au ajuns o parte frumoasă a vieții cotidiene. Iar 2020 a demonstrat că lumea chiar are nevoie de ele.
McDonald’s e într-o continuă transformare digitală. Pentru o experiență mai frumoasă a oaspeților săi, compania a introdus în toate restaurantele Kioskuri de comandă digitale, iar pentru a evita aglomerația a inițiat de curând și serviciul e-menu, care oferă posibilitatea de a face comanda direct de pe telefonul mobil, oaspetele prezentându-se doar pentru a o achita și pentru a o ridica.
Totodată, compania și-a mărit numărul de parteneri la serviciul de livrare al produselor McDonald’s pentru a satisface cererea în creștere a oaspeților săi.
Brandul McDonald’s este bine cunoscut în Republica Moldova, fiind una dintre primele mărci de renume mondial care a intrat pe piaţă autohtonă. Primul restaurant a fost deschis în aprilie 1998, iar ulterior a completat formula succesului cu încă patru restaurante, reuşind astfel a deservi anual mai mult de 3.5 milioane de oaspeți.
Restaurantele oferă produse 100% proaspete şi de calitate în orice loc şi în orice moment. De aceea, toate restaurantele McDonald’s sunt deschise până târziu şi chiar în zilele de sărbătoare.
Lasă un răspuns