Top Branduri 2020: Teatrul Gastronomic

TEATRUL GASTRONOMIC este, cu siguranță, un proiect ambițios ce a înfruntat cu multă dârzenie perioada sensibilă prin care trecem acum. Dar, cu pași mici și siguri, echipa a reușit să pornească un nou punct pe harta gastronomică a țării noastre. Anul 2020 a început cu provocări, însă oamenii din culisele acestei afaceri știu deja cum să jongleze cu ele.

Când TEATRUL GASTRONOMIC era doar o schiță, fondatorii acestuia aveau în gând două idei: de a dezvolta turismul în parteneriat cu vinificatorii locali și de-a face un up date la bucătăria autohtonă. La ora actuală, putem vorbi de: 35.000 de mii de litri de zeamă servită, peste 42.000 de mii de burggeri consumați, 50.000 de oaspeţi deserviţi cu celebra vişinată și… „cireașa de pe ecler” o constituie cele 45.000 de mii de eclere vândute la moment. Zece vinificatori locali au încheiat parteneriate cu

În calitate de director am îmbrăcat straiele de „psihoterapeut” ca să-mi consolez echipa și să pot ține sub control panica în perioadele de turbulență! Până la urmă, în spatele realizărilor frumoase stau oamenii, iar pandemia a demonstrat că rezistă cei care muncesc mult. Eram sigură că starea în care vom trece peste această perioadă, va determina rezultatele de după. Eu sunt din rândurile acestor oameni și am lângă mine așa profesioniști ca: @seghei.grigor (restaurator), @lungu.vasyle (restaurator), @yanmasliucov (brand Chef), @stasbaker (pastry Chef) alături de care sunt gata să accept orice provocare. Nu cred că am rămas un director în varianta lui clasică, mi-am amintit cum e să fii ospătar, cum e să gătești o cafea după tejghea și ce faci atunci când ai o comandă mare la livrare. Am muncit cot la cot cu subalternii pentru că fac ceea ce iubesc și am ales să acționez, decât să analizez.

Diana Vidrașcu – director TEATRUL GASTRONOMIC

Totul a început cu o simplă schiță, la etajul 37 al unui restaurant din centrul Moscovei. S-a pornit de la ideea că orașul nostru merită o altfel de bucătărie decât cea existentă. Și, așa cum mai multe metropole au un asemenea concept, de ce și Chișinăul să nu găzduiască un asemenea local? Zis și făcut! La numai opt luni distanță, TEATRUL GASTRONOMIC a servit prima cafea!
TEATRUL GASTRONOMIC este un concept absolut nou pe piața din Republica Moldova. Scopul primordial este de a oferi experiențe diferite de alte localuri, de a livra o bucătărie de top. Fiecare client poate savura din diversele meniuri, să vină cu o gașcă de amici, cu familia sau să aibă întâlniri. La pachet, vin și două francize noi, BLACK STAR BURGER și PIANA VYSHNIA.

Pandemia nu a fost un impediment pentru companie ca să demonstreze oamenilor că poate face față provocărilor, indiferent de situațiile ce apar. Dar nu a fost simplu, s-a muncit de la mult până la foarte mult ca astăzi să se bucure de primele succese. Cel mai greu a fost să renunțe la o mare parte din echipă și la 100 de oameni implicați inițial pentru acest concept. Fluxul de clienţi este redus din cauza sistării activităţii cinematografului din incinta edificiului, dar şi a spaţiului nefolosit de la etajul doi. Au rămas doar 40 ca afacerea să funcționeze. Totuși, cine vrea, poate!

Pandemia a făcut să înțeleagă faptul că învinge cel care nu se teme să fie îndrăzneț și să ia decizii rapide, iar acest lucru este despre ei, despre cei de la TEATRUL GASTRONOMIC.

Abonează-te la articolele

Vip Magazin