Top 100 Branduri 2016. Astercon /Companii de construcţie/

În doar șapte ani de la fondare, pe fundalul unei decepţii de proporţii în ce priveşte calitatea în construcţii, dar şi credibilitatea faţă de multe companii din domeniu, Astercon reuşeşte să se afirme ca un partener de încredere pentru sute de familii care visează la o locuinţă. Complexul Rezidenţial „Vasile Lupu”, precum şi grandiosul proiect Dendrarium Park Residence constituie cartea de vizită a tinerei și puternicei companii Astercon.

Cifre reprezentative

Numărul de angajați actuali – 260.

Numărul de metri pătrați de spațiu locativ și nelocativ dat în folosință până în prezent – aproximativ 60. 000 de metri pătrați.

dsc_1068_fmtISTORIA BRANDULUI

Brandul Astercon este creat în 2009 de către Vladimir Cojuhari, un tânăr de 28 de ani pe atunci, pasionat de urbanism şi infrastructură, care îşi propune să aducă Chişinăului „edificii perlă”, și anume complexuri rezidenţiale de lux, realizate după cele mai înalte standarde. Brandul a căpătat încredere şi notorietate graţie faptului că a asigurat stabilitate clienţilor, oferindu-le cheile de la locuinţe înainte de termen. La fel, un punct forte al companiei este termoizolarea impecabilă a caselor, acestea fiind realizate din materiale de construcţie și de finisaj de calitate germană şi italiană. Respectivele tendinţe au fost aplicate încă de la primul proiect. Ocuparea acestei nișe a plasat compania printre primele în domeniu în doar trei ani. În acest interval, Astercon a reuşit să dea în folosință zece blocuri de locuit cu 998 de apartamente, pe o suprafaţă de 60 de mii de metri pătraţi.

PROMOVAREA BRANDULUI

Compania a pus accent pe lansarea diverselor promoţii atractive pentru noii clienţi, având o strategie de marketing cât mai diversificată. Indubitabil, campaniile de promovare profesioniste, prin care Astercon a preferat să le spună moldovenilor luni întregi, de la radio şi televizor, „Bun venit acasă!”, şi-au făcut efectul. Brandul a preferat să se promoveze şi în revistele notorii, punând accent pe soluţiile inteligente şi pe preţuri avantajoase, dar şi pe serviciile de cea mai înaltă calitate. Avantajul brandului este că mesajele campaniilor sale de publicitate şi-au găsit reflexia în realitate, cuvintele putând fi testate direct pe şantier. În plus, toate proiectele companiei au fost date în folosinţă înainte de termenul indicat în contract și într-un mod desărvârșit.

DEZVOLTAREA BRANDULUInight1_fmt

„Premium apartments P. Rareș” este proiectul imobiliar de lux ce urmează să înscrie o nouă pagină de top în istoria brandului şi a companiei. Gândit cu o suprafaţă totală de peste 3000 de metri pătraţi, cu parcare subterană, amplasat în centrul istoric al capitalei, ansamblul va oferi 36 de apartamente şi spaţii comerciale. Apartamentele sunt concepute special pentru cei care apreciază confortul şi stilul de viaţă la standarde ridicate, fiecare apartament fiind elaborat şi finisat până în cele mai mici detalii. Finisajele ansamblului sunt impecabile, cu o paletă de culori diversificată ce poate îndeplini chiar şi cele mai exigente aşteptări. Spaţii luminoase, optimizate la maximum, atent calibrate pentru a oferi confort şi eficienţă energetică.

Prin arhitectura sa, complexul va deveni o adresă cu istorie a Chișinăului. Proiectul este recomandat atât familiilor, cât şi oamenilor de afaceri aflați în căutarea unei locuinţe în inima Capitalei. La finele anului 2017, această perlă va înnobila centrul Chişinăului.

998 de apartamente date în folosință

_75b3512-copy_fmtVladimir Cojuhari, directorul general al „Astercon”: Nimeni şi nimic nu poate cunoaşte succesul şi notorietatea fără multă muncă și corectitudine în relaţii. Atuul nostru este faptul că dăm în folosinţă construcţiile înainte de termen. Cred că nu am fi beneficiat de succesul nostru de acum dacă nu am fi decis de la început să orientăm compania spre relaţii bune cu clientul și spre atitudinea occidentală sub toate aspectele ei. Deseori, în privinţa anumitor detalii mici, dar importante, decidem să cedăm din partea noastră imediată și sigură de profit pentru a menţine pe viitor un număr cât mai mare de clienţi. În acelaşi timp, decizia de a construi de fiecare dată în locuri plăcute și apropiate de parcuri ne-a fost mereu favorabilă.

Abonează-te la articolele

Vip Magazin