Casa Curată este una dintre cele mai mari reţele de magazine specializate de vânzare cu amănuntul a produselor cosmetice şi chimice de uz casnic din ţară. În prezent, reţeaua a ajuns să includă 60 de magazine în cele mai importante localităţi din Republica Moldova.

ISTORIA BRANDULUI

Vion Impex este o companie fondată în primii ani de după declararea independenţei Republicii Moldova, în 1997. Deşi a început de la o cifră nesemnificativă de opt angajaţi, astăzi compania achită salarii pentru peste 400 de oameni. Brandul Casa Curată însă a fost creat şi lansat pe piaţă ceva mai târziu, în anul 2000.

Denumirea s-a născut firesc, din valorile și tradiţiile brandului. Casa este locul unde se adună toată familia, iar o gospodină bună are grijă ca în această casă să fie mereu păstrată ordinea şi curăţenia. În plus, într-o casă curată este mereu confort şi o atmosferă caldă. Casa Curată este garanţia confortului familial, a prospeţimii şi aromei plăcute în fiecare casă.

MOTIVAŢIA BRANDULUI

Ce desenează de obicei un copil fericit? s-au întrebat, încă acum 16 ani, fondatorii companiei. Răspunsul a fost simplu – o casă, un soare, nori şi un curcubeu. Deci, anume de la adevărul copiilor a apărut scopul companiei, să faciliteze orice grijă legată de gospodărie şi, mai ales, de întreţinerea unei case curate. Scopul brandului e să aducă în casă confortul prin curăţenie, prospeţime, arome plăcute, lumină şi buna dispoziţie în locuinţele clienţilor săi, lucruri ce facilitează orice treabă casnică. Sloganul este şi acum acelaşi – Economiseşte cu cap în reţeaua Casa Curată! – , punându-se un mare accent pe preţuri cât mai atractive. Pe lângă economisire, fiecare cumpărător are şansa să achiziţioneze produse pentru casă dintr-o gamă variată şi să aibă parte de o deservire de primă clasă.

PROMOVAREA BRANDULUI

Administraţia companiei consideră că cel mai important în promovare este dialogul direct cu clienţii. E foarte complicat să le câştigi încrederea, iar ca să o pierzi, nu e nevoie decât de o clipă. O deservire atentă, calitatea înaltă a acesteia şi atenţia sunt percepute ca un instrument primordial în promovarea brandului. Astfel, ofertele speciale şi noutăţile au devenit cunoscute prin intermediul campaniilor de publicitate reflecate la radio și televiziune, în reviste şi ziare.

60 de magazine deschise în 18 ani

561_1_fmtSveatoslav Popov, administratorul reţelei „Casa curată”: Ne străduim să ţinem pasul cu timpul şi tocmai de asta reţeaua este în continuă creştere. Scopul nostru este -să devenim pentru consumatori un ajutor de nădejde. În magazinele Casa Curată avem o gamă de câteva zeci de branduri cu renume internaţional, iar preţurile sunt accesibile pentru oricine.