Fabrica de înghețată „Sandriliona” și-a început activitatea în anul 1998 și pe parcursul ultimilor 21 de ani oferă consumatorilor din zece țări și trei continente cele mai rafinate deserturi sub brandul de înghețată „Sandra”. Ideea fondării companiei a apărut din dorința de a produce înghețată la cele mai înalte standarde de calitate, utilizând tehnologii inovative și ingrediente atent selectate. Începând de la o mică afacere care producea înghețată în pahare de vafe, obiectivul a fost îndreptat către îndeplinirea planurilor ambițioase, cele de crearea unei game largi de produse, iar azi consumatorii se bucură de peste 130 de produse delicioase.

TOTALURILE LUI 2019

Obiectivul din acest an a fost consolidarea pozițiilor brandului atât pe piața locală, cât și în alte nouă țări în care la moment compania exportă produsele sub marca „Sandra”. Pentru a satisface cele mai rafinate gusturi ale consumatorilor a fost continuată dezvoltarea portofoliului de produse introducând o nouă linie pe piață: înghețata „Mooo”, dedicată în special celor care iubesc înghețata clasică cu glazură de ciocolată. La fel și gama de produse „Adagio” a trecut printr-un proces complex de repoziționare pe piață în rezultat venind cu o nouă identitate vizuală și arome noi. Iar inovația anului a fost ediția limitată de Crăciun, „Sandra Magic Christmas” cu 3 arome inedite: măr și scorțișoară, ciocolată și portocală și mintă cu picături de ciocolată.

CIFRE… DULCI!

Compania deține poziția de lider în domeniul producerii de înghețată pe piața autohtonă, loc ocupat și pentru desfășurarea unei campanii integrate de marketing în perioada rece a anului. Evenimentul a fost primit cu mult entuziasm de către consumatori.

Acest lucru a contribuit pozitiv la creșterea afacerii și reprezintă doar o mică parte din planurile de creștere pe care le are „Sandriliona” pe termen mediu și lung. În anii 2017 și 2018 au primit bine meritatul trofeu „Marca Anului”. Întreprinderea deține și Certificatele sistemului de management integrat acreditat de către Organismul de Certificare SRAC România:

  • ISO 9001:2015 nr. 8448 emis la data de 30 iunie 2011;
  • ISO 22000:2005 nr.295 emis la data de 30 iunie 2011.

FORȚA ECHIPEI

Oamenii sunt unul din elementele cheie care asigură succesul companiei „Sandriliona”. Pentru a oferi cele mai bune produse pe piață este nevoie de o echipă puternică, motivată, ambițioasă și inovativă. Echipa „Sandriliona” este anume așa. În fiecare an sunt efectuate traininguri pentru personalul companiei, investiții în dezvoltarea oamenilor și promovarea spiritului de echipă.

CHEIA UNEI PROMOVĂRI REUȘITE

Pentru a promova brandul „Sandra” s-a apelat la un mix de instrumente, începând de la participarea în cadrul expozițiilor tematice („Fabricat în Moldova” și „Food and Drinks”), continuând cu participarea în cadrul evenimentelor cu care înghețatele companiei se asociază, panouri stradale sau vizitele copiilor la fabrica „Sandriliona”. O pondere tot mai mare în ultima perioadă o au canalele digitale de comunicare și aici la fel sunt foarte activi.

Sloganul companiei este „Din lapte proaspăt și frișcă naturală”, iar alegerea a fost una simplă și firească, utilizarea celor mai bune ingrediente în procesul de producere este un lucru fundamental în afacerea aceasta savuroasă, laptele este un ingredient de bază în procesul de producere al înghețatei, iar fabrica utilizează lapte proaspăt, fapt ce se dorește a fi cunoscut de către toți clienții.

ANUL VIITOR

2020 va fi unul plin de surprize plăcute pentru consumatori. Deja se muncește la o gamă nouă de produse care va fi lansată la începutul anului viitor și pe care a dezvoltat-o compania împreună cu maeștrii bucătari din Franța, colaboratori de încredere ai fabricii. De asemenea mai multe produse vor primi o identitate vizuală nouă și vor fi adăugate arome noi în gamele deja existente.

10 este numărul țărilor în care înghețata „Sandra” este savurată și apreciată
Denis Bumacov, Director Comercial Sandriliona
Brandul „Sandra” este recunoscut atât în Moldova, cât și în străinătate pentru înghețatele delicioase și inovative pe care le produce.

Investim continuu în oamenii noștri și utilizăm tehnologii de ultimă generație pentru a putea oferi în permanență produse noi consumatorilor noștri, iar ingredientele atent selectate și rețetele create împreună cu maeștri bucătari renumiți ne fac diferiți și unici.