„Global Biomarketing Group-Moldova”, compania pe care o conduce Tudor Ceaicovschi, asigură Republica Moldova cu aparataj de diagnosticare și tratament de ultimă generație, devenind veriga importantă pentru un sistem medical de calitate și tratamente eficiente la noi acasă. În 2018, prin tehnologii inovative, GBG a contribuit la sporirea eficacității tratamentului bolnavilor de cancer. Un pas important pe lângă multe alte contribuții.

Sunt o persoană care tinde spre inovații. Îmi stabilesc și urmez ambițiile cu seriozitate și profesionalism, iar experiența îmi permite această prioritizare și management eficient al timpului și resurselor. Gândesc bine fiecare decizie, iar rezultatele îmi confirmă corectitudinea alegerii. Peste 220 mln lei este cifra de afaceri GBG în 2018. Cred că e un succes.

Crearea unei echipe competente în domeniul medical o consider cea mai importantă reușită a mea, în care am putut îmbina cunoștințele medicale cu cele din business. De asemenea, adițional livrărilor de echipamente medicale, cred că una dintre realizările pe care le-am obținut pe parcursul carierei mele este dezvoltarea și prestarea serviciilor medicale pentru pacienți.

Anul 2018 a avut un efect pozitiv asupra comerțului de bunuri și servicii. Schimbările legislative și simplificarea sistemului de documentare a oricărei afaceri a determinat businessul în Moldova ca fiind unul mai atrăgător. Un rol remarcabil l-a avut rata de schimb valutar, care avea o volatilitate redusă și menținea naturalețea tranzacțiilor cu partenerii internaționali.

Creșterea volumului de vânzări și livrarea noilor echipamente de tomografie computerizată în cadrul Institutului Oncologic, realizarea unui proiect comun cu Guvernul Turciei în cadrul Spitalului Raional Comrat și crearea clinicilor stomatologice dotate cu echipamente de ultimă generație sunt câteva dintre rezultatele obținute în anul încheiat.

Activitatea din 2018 a sporit eficacitatea tratamentului bolnavilor de cancer. Adițional, a fost dezvoltată accesibilitatea populației din raioanele țării la servicii medicale de înaltă performanță.

Global Biomarketing Group-Moldova creează un concept ce determină serviciile companiei ca fiind unice pe piața din Republica Moldova prin vânzarea, instalarea corectă a echipamentului, dar și prestarea adițională de training pentru utilizarea eficientă a utilajului și deservirea tehnică ulterioară. Noi avem soluțiile și abordarea portivită pentru orice necesitate în domeniul medical.

Activitatea companiei creează noi provocări lumii medicale, întrucât inovațiile digitale au revoluționat grija față de sănătatea populației. Dispozitivele noi de îngrijire a sănătății au o cantitate imensă de informații pentru stocare ce ajută în diagnosticarea și completarea eficientă a istoriei pacientului. Îmbunătățirea comunicării este un sistem ce poate fi utilizat de către pacienți sau doctori pentru a reduce timpul și costul financiar al vizitelor recurente la medic astfel încât specialiștii pot stabili diagnosticul la distanță.

Una dintre calitățile mele care nu vreau să își schimbe statutul este corectitudinea față de parteneri și clienți, în acest mod, necesitatea constantă a clienților e dobandită, iar relațiile B2B (Business to business) au o durată îndelungată. Pe de altă parte, aș vrea să am mai mult timp liber pe care să-l investesc în recrearea personală. Prefer să-mi petrec cea mai mare parte a timpului liber în familie sau descoperind noi tradiții și culturi prin vizitarea mai multor țări.

Fişier

Director General al Global Biomarketing Group-Moldova (GBG)

Data şi locul naşterii: 4 noiembrie 1966, or. Nisporeni

Studii: Universitatea de Stat de Medicină şi Farmacie „Nicolae Testemiţanu”

Foto: Natalia Mitereva