Noile fete de la comunicare: Natalia Dubina, director events PR & Marketing Radisson Blu Leogrand Hotel, Chişinău

 

 

Denumirea celei mai recente acţiuni / eveniment / campanie: cină caritabilă

În cadrul activităţii de la hotel, am organizat o cină mai deosebită. În calitate de invitaţi am avut copii cu necesităţi speciale. Cei 15 micuți au avut parte de o experienţă superbă, iar echipa noastră a depus mult suflet pentru a aduce şi mai multă bucurie pe chipul micilor vizitatori. A fost cu adevărat emoţionat şi sunt sigură că în portofoliul de evenimente al hotelului „Radisson Blu Leogrand Hotel, Chişinău” vor mai fi asemenea ocazii de-a organiza acţiuni cu caracter altruist.

Grupul țintă au fost cei 15 copii cu necesităţi speciale.

Politica de CSR a hotelului Radisson Blu Leogrand Hotel, Chişinău ocupă un rol important în planul nostru de acţiuni. Susţinem, ori de câte ori avem ocazia, diferite categorii de persoane, promovând astfel incluziunea socială.

După cum am menţionat anterior, am avut în calitate de invitaţi 15 copii cu necesităţi speciale. Nu pot să omit contribuția colosală oferită de echipa implicată la organizarea acestei cine. Suntem responsabili şi vrem ca fiecare oaspete care ne păşeşte pragul hotelului să se simtă tratat cu atenţia cuvenită.

Am avut mari emoţii, nu ştiam cum să le arătăm micuţilor cât de bucuroşi suntem că îi avem în calitate de oaspeţi. În unele momente, am fost luaţi chiar prin surprindere de optimismul unora dintre ei. Uneori, lecţiile importante în viaţă le înveţi de unde nici nu te aştepţi.

Am avut o comunicare fără bariere cu fiecare participant. Am fost deschiși şi am interacţionat alături de copii, oferindu-le clipe superbe şi, sper eu, acestea vor fi o experienţă frumoasă pentru ei.

Evenimentul a fost bine organizat. Cel mai important e că am anticipat apariţia unor potenţiale probleme şi am venit imediat cu soluţii. Contează foarte mult să cunoşti pentru cine vei munci, să ştii specificul oamenilor care vor beneficia de serviciile tale.

Aş putea vorbi mult la acest capitol, calitățile unui comunicator, însă mă voi rezuma la câteva puncte strategice. În primul rând, abordarea individuală pentru fiecare client e un punct esenţial în această muncă. Clientului îi place să se simtă unic, să fie tratat cu respect şi grijă. E bine să nu uităm de atitudinea binevoitoare, de disponibilitatea de a susţine anumite proiecte, de concurenţa sănătoasă faţă de clienţii din domeniul nostru de activitate. Empatia, de asemenea, e o calitate importantă pentru a iniţia o colaborare de încredere cu orice partener. Un bun comunicator trebuie să fie activ în interacțiunea cu consumatorul şi să dea dovadă de implicare maximă.

Sunt răbdătoare şi tolerantă, cred că respectivele calităţi sunt cheia succesului. Ascultarea atentă şi reciprocă, și acceptarea emoţiilor celuilalt, de asemenea, sunt un punct important în munca mea.

Eu cred că sinceritatea şi atitudinea empatică faţă de consumator sunt elemente vitale atunci când apar momente mai puţin plăcute. Acceptăm părerile acestuia despre produs/serviciu şi ne străduim să îmbunătăţim situaţia.

Un moment esenţial în mersul bun al lucrurilor în companie e menţirea legăturii între departamente, transmiterea la timp şi exactă a mesajelor, a sarcinilor ce urmează a fi executate. E ca un lanţ unde fiecare verigă îşi are rolul ei în mersul bun al lucrurilor. Cu toţii muncim pentru susţinerea ideilor sau a proiectelor comune.

Produsul/serviciul trebuie să fie foarte bine promovat, comunicarea cu solicitantul necesită planificare şi analiză atentă. E important să utilizezi eficient resursele şi canalele prin care ai vrea să faci cunoscut produsul/serviciul pentru care munceşti.

Imaginea este totul, dar, mai ales, conţinut. Menţinerea ei implică respectarea unor standarte înalte, presupune o muncă asiduă, dar și interesantă.

Abonează-te la articolele

Vip Magazin