Anul 2018 a trecut așa cum e și firesc pentru Radisson Blu Leogrand Hotel, Chișinău: plin de reușite, performanțe și evenimente care i-au încântat atât pe locuitorii capitalei, cât și pe oaspeții străini. E cartea de vizită a țării atunci când vorbim despre domeniul hotelier autohton, dar și a celor mai superbe restaurante și locuri pentru relaxare. Când pronunțăm numele acestei afaceri, imediat ni se creionează profesionalism și calitate de top. (Text: Iuliana Mămăligă)

Preview-picture of RadissonBLU Hotel Leogrand Chisinau Prepared for opening-screen-presentation ONLY.

Un fragment de istorie

Anul 2015 este unul foarte important în dezvoltarea hotelului. Fostul „Leogrand Hotel” aderă la cunoscutul lanț „Radisson Blu”. Astfel, domeniul turismului din țara noastră bifează un eveniment notoriu și chiar o performanță.

Pe parcursul acestor trei ani, „Radisson Blu Leogrand Hotel, Chișinău” a fost gazda unor evenimente răsunătoare pentru personalităţi notorii, dar şi pentru cei care au decis să petreacă timpul sau momentele de suflet într-o ambianţă rafinată.

RS-71 RadissonBLU Hotel Leogrand ChisinauPerformanţe în 2018

Cum a trecut anul 2018 pentru „Radisson Blu Leogrand Hotel, Chișinău”? Cu multe succese şi realizări. Aici enumerăm clasarea pe locul 5 în ratingul celor mai bune hoteluri ale reţelei Internaţionale Radisson Hotel Group. Locul I în topul unităţilor de cazare din Chişinău în cadrul Galei Turismului 2018, la fel, e o dovadă că afacerea este în ascensiune. Şi asta nu e tot. Vizita Prinţesei Thailandei, Maha Chakri Sirindhorn, dar şi a Preşedintelui Turciei, Recep Tayyip Erdoğan au fost importante şi pentru hotelul „Radisson Blu Leogrand Hotel, Chișinău”. Acesta a fost gazda pentru cele două oficialităţi, iar echipa a fost la înălţimea aşteptărilor delegaţiilor.

Surprize şi inovaţii

Vorbim de aplicaţia „One Touch Service”. Aceasta oferă oaspeţilor, doar prin intermediul telefonului, asistenţa unui concierge virtual, alegerea camerei preferenţiale, organizarea unei excursii, rezervarea unei săli de conferinţe, programare la salonul de frumuseţe şi chiar servirea cinei în cameră, totul la un click distanţă.

img_8100Filosofia brandului

„Every moment matters” (fiecare moment contează) este filosofia brandului prin prisma căreia interacţionează cu oaspeţii şi oferă 100% garanţia unui rezultat satisfăcător. Aceste valori ale brandului, în tandem cu spiritul şi pasiunea echipei „Radisson Blu Leogrand” pentru industria hotelieră, fac o combinaţie superbă ce duce la rezultate excelente şi o afacere de succes.

Husnu Tayanc, managerul general al Radisson Blu Leogrand Hotel, vice-preşedinte Summa Hospitality

h_tayanc_gm_kivzl-1

„Radisson Blu Leogrand Hotel”, Chişinău este primul hotel din ţară afiliat la un operator internațional de prestigiu, ceea ce înseamnă un plus de vizibilitate pentru Republica Moldova ca destinație turistică și o creștere a calității serviciilor hoteliere în mediul de profil. Ne-am stabilit ca obiectiv să aducem în această locație excelența în serviciile hoteliere și să contribuim decisiv la atragerea turiştilor străini, precum şi la promovarea oraşului. Totodată, să reprezentăm o destinaţie de conferinţe/evenimente în domeniul business. În calitate de director general, pot să afirm cu mândrie că am atins obiectivele stabilite. A fost un an de succes şi acesta este doar începutul. Lucrăm la alte proiecte la fel de frumoase în domeniul hotelier din Republica Moldova.