Acum cinci ani, odată cu lansarea salonului de frumusețe Gloss Beauty Studio, termenul „beauty” a obținut o nouă conotație în Republica Moldova. Treptat, Gloss Beauty Studio a devenit un centru autorizat care oferă servicii de frumusețe cu ajutorul unor dintre cele mai diversificate produse cosmetice pentru îngrijirea părului, de la cele mai renumite branduri profesionale. Este un adevărat profi shop unde clienții beneficiază de sfaturi valoroase din partea hair-stiliștilor, primind un diagnostic cât mai sigur și soluții corecte în funcție de fiecare situație.
Istoria brandului
Gloss Beauty Studio a apărut din pasiune pentru frumusețe. Compania a fost fondată în 2011 de către Nicoleta și Maxim Buza, doi tineri care și-au adunat toate resursele, ambiția și experiența pentru a porni o mică afacere proprie și pentru a-și pune la încercare creativitatea, dar și capacitățile de organizare și gestionare. Domeniul beauty a reprezentat o lume nouă pentru aceștia, destul de atrăgătoare și promițătoare în același timp. Astfel, în prezent, ei continuă să contribuie la dezvoltarea industriei frumuseții din Republica Moldova, Gloss Beauty Studio informând clienții în mod detaliat în privința avantajelor pe care le oferă produsele de îngrijire profesionale comparativ cu cele din magazinele de masă. Tot aici, cei mai pretențioși consumatori pot simți pe pielea lor dimensiunea profesională a domeniului „hair-care”, unul extrem de complex și sofisticat, bazat pe decenii de cercetări științifice în laboratoare cu renume internațional.
Logoul brandului
Gloss Beauty Studio a optat pentru o denumire simplă, scurtă și destul de memorabilă, care poate reda chintesența activității salonului. Astfel, în urma unui brainstorming, fondatorii Nicoleta şi Maxim Buza au decis că unicul cuvânt, din zecile puse în dezbatere, care a împăcat viziunile comune a fost „gloss”, acompaniat de sintagma „beauty studio”. Ulterior, ideea de gloss (tr. din engleză, înseamnă „luciu”) s-a regăsit în majoritatea deciziilor legate de designul și decorul interiorului. Logoul s-a închegat de la sine, odată ce ca reper a fost utilizat conturul fotoliilor din setul de mobilier profesional care a fost creat de renumitul studio de design F. A. Porsche pentru Gamma & Bross Italia și care poate fi găsit la Gloss Beauty Studio.
Promovarea brandului
Prima promovare a Gloss Beauty Studio s-a limitat la participarea în cadrul expozițiilor de frumusețe și la încheierea unui contract de colaborare cu un post TV pentru realizarea unei serii de emisiuni destinate femeilor. Doritoarele puteau să se înscrie în calitate de participante pentru un refresh sau pentru o schimbare totală de look. De fapt, pentru Gloss Beauty Studio, aceasta a însemnat primul pas în afirmarea unui salon de frumusețe deschis recent pe o piață destul de aglomerată. După prima emisiune televizată în care a participat echipa acestui brand, telefonul salonului a „explodat” din cauza nenumăratelor apeluri.
Ulterior, salonul a pus accentul pe promovarea în mediul on-line, în special pe dezvoltarea calitativă a paginii de Facebook. Au urmat colaborări cu diverse reviste, televiziuni și medii online în contextul diferitor evenimente mondene. Merită menționat faptul că salonul nu a apelat niciodată la publicitatea directă în mass-media. Fondatorii au considerat că în primii ani de activitate trebuie să se concentreze pe crearea unei imagini care să rezulte din prestarea serviciilor de calitate și că feedbackul din partea clienților trebuie să fie pe măsura așteptărilor.
În prezent, echipa salonului lucrează mult pentru a-și îmbunătăți serviciile, investind în produse de cea mai înaltă calitate, dar și în tehnologii și tehnici de ultimă oră. Împreună, specialiștii salonului au descoperit succesul unei afaceri și au înțeles că în condițiile unei competiții acerbe nu e loc de pauză, chiar dacă aceştia sunt extrem de mulțumit de propriile performanțe. Or, întotdeauna este loc de mai bine și de mai mult.
363 de zile pe an la dispoziţia clienţilor
Nicoleta Buza, director al Gloss Beauty Studio: Când pui la cale o afacere ce constă în prestări de servicii, ești axat pe detaliile tehnice ale deservirii. Îți dorești să fixezi un set de reguli foarte bine definite, să stabilești o standardizare maximă a procesului. Însă domeniul beauty este o lume foarte specifică. O lume unde emoția contează cel mai mult, iar la un moment dat îți dai seama că un client vine aici să beneficieze nu doar de serviciul propriu-zis, dar și de un confort emoțional individual, de bună dispoziție și de cât mai multă încredere în sine. Odată perceput acest fapt, nu contenești să-i zâmbești sincer fiecărei persoane care pășește pragul salonului.
Lasă un răspuns