Top Branduri 2020: Sebo

SEBO este compania care din anul 2017 uimește fără încetare. Numele acesta răsunător, ascunde o istorie captivantă. SEBO fiind, de fapt, o prescurtare a prenumelui complet al fiului fondatorului – Sebastian. Din momentul apariției ideii și până la deschiderea primei sucursale și oferirea primului credit i-a trebuit doar 3 luni. Tot procesul de lansare a fost petrecut în termeni foarte scurți, pentru a le oferi consumatorilor tot ce are mai bun, cât mai curând.

SEBO este compania care din anul 2017 uimește fără încetare. Numele acesta răsunător, ascunde o istorie captivantă. SEBO fiind, de fapt, o prescurtare a prenumelui complet al fiului fondatorului – Sebastian. Din momentul apariției ideii și până la deschiderea primei sucursale și oferirea primului credit i-a trebuit doar 3 luni. Tot procesul de lansare a fost petrecut în termeni foarte scurți, pentru a le oferi consumatorilor tot ce are mai bun, cât mai curând.

 

Pandemia i-a afectat destul de tare. Veniturile companiei au căzut cu 60%, vânzările au scăzut cu 50%, finanțarea externă a fost stopată și a existat riscul ca SEBO să nu-și mai poată acoperi costurile curente. Totuși, datorită unui management profesionist, compania a reușit să depășească o bună parte a acestei perioade, menținându-și echipa, dar și să-și găsească un loc în TOP 3 companii de microfinanțare din R.M. Pe lângă toate acestea, a implementat un fond de rezervă adițională, din contul SEBO, în valoare de 5 000 000 lei pentru cadrele medicale, care luptă cu COVID-19. Un act de binefacere binevenit pentru aceste vremuri de restriște.

SEBO – amicul Tău la împrumut!
Slogan ce corespunde în totalmente întregului concept al companiei. Asemenea unui prieten adevărat, SEBO este mereu gata să îi sară în ajutor celui, care are nevoie de susținere. Însăși simbolul acestuia este un motan și după cum știm, patrupezii sunt cei mai buni prieteni, ce sunt mereu alături, la fel ca și SEBO.

Schimbarea înseamnă de cele mai multe ori o noutate. Pentru a fi într-un pas cu dorințele și necesitățile clienților săi, compania pune accent pe implementarea permanentă a unor noi produse și servicii, menite să acopere toate cerințele acestora. În acest scop, SEBO a reușit lansarea a mai multor oferte, promoții, campanii de discount, dar și al unui nou produs – SEBO FLEXI. Toate au fost elaborate și adaptate în conformitate cu situația actuală de pe piață, creată de pandemie.

SEBO a participat în renumitul challenge #изоляция, un hashtag care a apărut ca o manifestare a ocupațiilor oamenilor, pe timp de carantină, iar mai apoi s-a transformat într-o adevărată mișcare de reproducere a celor mai populare opere de artă. Reproducerile companiei au reușit să cucerească inimile publicului și au acumulat mii de like-uri.

Când nimeni nu se aștepta că se poate repeta, când părea că nu mai este loc de ceva mai bun, ei au demonstrat încă o dată că au cu ce ne uimi. După lansările de succes ale campaniilor Ciki Ciki 1 și Ciki Ciki 2, compania revine cu o surpriză, lansând campania CIKI CIKI 3. Anul aceasta, SEBO a decis că sărbătorile trebuie să vină mai devreme! Compania le-a grăbit, lansând un spot în “Christmas style” din 16 octombrie, având de oferit tocmai 90 de cadouri – 90 de credite ce vor fi șterse din contul companiei, pentru 90 de clienți fericiți.
Brandul este promovat prin mai multe canale: TV, radio, mediul online, articole pe diverse platforme, PR activități. Odată cu declararea stării de urgență, SEBO a recurs la o serie de acțiuni orientate spre informarea și stimularea oamenilor de a avea grijă de ei. Din prima zi a carantinei, compania a început să facă postări zilnice despre noul virus, importanța respectării autoizolării, dar și despre metodele de recreație, ce nu necesită ieșirea din casă. La fel, în acest scop a fost filmat și un spot împreună cu mai multe persoane influente din Moldova, alături de Bunica și Bunelul de la Văleni.

 

Totodată, am organizat lucrul la distanță pentru toți membrii echipei, care gestionează procesele critice din companie. În așa mod, lovitura care a avut loc în lunile martie, aprilie, mai a fost trecută cu succes și compania și-a menținut activitatea și nivelul portofoliului. Anul 2020 ne-a schimbat viziunea față de viitor, dar și față de produsele noastre.

Sergiu Sobuleac – fondator SEBO

Anul 2020 a fost un an dificil atât operațional, cât și financiar. Niciun alt an nu se poate compara cu acesta. Întreaga echipă a fost pusă la încercare. Am întâmpinat situații diferite decât cele de până acum, ceea ce a dus la luare unor decizii, la fel, diferite. Însă, în pofida tuturor încercărilor, am reușit să ne mobilizăm, acționarii ne-au oferit suportul necesar și astfel compania și-a continuat activitatea, orientând toată atenția sa spre clienți. Foarte mulți clienți au fost ajutați chiar din contul companiei, creditele acestora fiind achitate de către SEBO. 

Abonează-te la articolele

Vip Magazin