Anul 2020 ne-a provocat să revizuim strategia de dezvoltare și să identificăm rapid segmentele pe care trebuie să ne focusăm în următoarele luni. Nu mai e un secret faptul că domeniul aviației la nivel global a fost unul dintre cele mai afectate de pandemie, însă am reușit să menținem mâna pe puls, concentrând toate eforturile pentru a supraviețui crizei. Necesitățile clienților în a avea călătorii cât mai plăcute ne-a motivat să implementăm soluții moderne, pe care vom continua să le dezvoltăm pentru a oferi servicii la standarde internaționale. Ne mândrim cu faptul că în ultimii 3 ani, inclusiv în 2020, FLYONE a fost clasată lunar de multiple ori în TOP 10 „Cea mai punctuală companie”, conform categoriei EMEA (Europe, Middle East and Africa). Totodată, am o deosebită onoare de a vă anunța că suntem pe ultima sută de metri în ceea ce ține de lansarea unor soluții performante care vor contribui la creșterea calității serviciilor noastre și care vă vor oferi o și mai mare comoditate în planificarea călătoriilor. Vă mulțumim că alegeți să fiți parte a familiei FLYONE!
Mircea MALECA – Director General al companiei Aeriene FLYONE
Începutul anului 2020 nu prevedea o provocare atât de majoră pentru aviație, ca și pentru celelalte domenii de altfel. În ultimele 8 luni, compania FLYONE, a fost nevoită să stabilească noi priorități care au făcut-o să înțeleagă că în caz de forță majoră nu e de ajuns doar planul B. Dar cu o politică internă bine pusă la punct și un management reușit, FLYONE a atins succese impresionante, iar printre ele e certificarea IOSA recunoscută în industria transportului aerian ca cea mai înaltă confirmare a fiabilității și siguranței transportatorului aerian.
Chiar dacă 2020 a fost greu pentru toți jucătorii de pe piața aeriană, totuși, în acest an instabil FLYONE a reușit să înregistreze și succese:
– Obținerea certificării IOSA în cadrul Auditului IATA al Siguranței Operațională.
– Menținerea unei comunicări eficiente cu pasagerii în perioada de pandemie.
– Implementarea sistemului de vouchere pentru pasagerii care s-au aflat în imposibilitatea de a zbura din cauza restricțiilor de călătorie.
În 2020, compania a optat pentru un mix de canale de promovare pentru serviciile FLYONE. A afișat campaniile sale atât în online, cât și offline. A promovat brandul FLYONE în presa scrisă (reviste), pe portalurile de știri, pe social media și alte platforme online. Însă cea mai de succes campanie a fost chiar în pandemie, și anume, lansarea zborurilor FLYONE din 1 iulie, o veste așteptată de toți pasagerii. Nimic nu e mai plăcut decât să știi că poți călători din nou după circa patru luni de restricții.
FLYONE s-a concentrat pe scopul de a se apropia de pasagerii săi și a le oferi noi posibilități de călătorie. De aceea, a adus pe tabloul de zboruri 6 destinații noi – Tel Aviv, Sankt-Petersburg, Frankfurt, Barcelona, Istanbul și Eindhoven. Compania definitivează ultimele detalii pentru ca în următorul sezon estival să opereze și curse spre Heraklion, Rhodos, Corfu, Tivat, cele mai populare regiuni pentru o vacanță ieșită din tipare. La fel, FLYONE a implementat sistemul de vouchere pentru pasagerii ale căror curse au fost anulate.
Compania Aeriană FLYONE s-a născut pe 28 martie 2016, ziua când a primit certificatul de operator aerian. FLYONE a venit pe piața Republicii Moldova pentru a oferi pasagerilor posibilitatea de a călători în toată lumea la prețuri mici, păstrând calitatea serviciilor sale la cele mai înalte standarde. FLYONE urmărește să devină lider pe piața regională din Europa de Est, fiind actualmente singura companie locală low-cost, cu 100% capital privat, dar și cel mai mare operator de Airbus din Republica Moldova.
Sloganul FLYONE definește compania și serviciul pe care îl aduce pasagerilor (FLYONE), inspiră emoțiile pe care le trezește fiecare zbor (Love One) și îndeamnă pasagerii să se bucure de o călătorie plăcută cu FLYONE (Yearn One).
FLYONE crede în schimbările anului 2021 și își pune mari speranțe în proiectele care le are în lucru. Compania își dorește să fie un an prietenos afacerilor, un an în care provocările să le alimenteze aspirațiile și să încununeze cu rezultate frumoase. Mai mult, FLYONE mizează pe partenerii săi pentru a construi în continuare colaborări durabile despre care să vorbim cu mândrie peste ani.
Criza economică generată de pandemia COVID-19 nu a cruțat nici afacerile mari, nici pe cele mici. În domeniul aviației situația este încă destul de șubredă, pentru că oamenii nu mai stau în rânduri la aeroport, așteptând îmbarcarea sau sosirea celor dragi. Doar câteva curse mai pot fi operate regulat, astfel că, în pandemie, cursele charter și transportul de mărfuri pot fi numite colacul de salvare pentru companiile aeriene. Aeronavele, în majoritatea timpului, stau la sol, comparativ cu anul precedent când în aceeași perioadă decolările și aterizările pe Aeroportul Internațional Chișinău erau la câteva minute. FLYONE se confruntă în premieră cu o astfel de criză, dar speră să poată reveni în forță curând.
Lasă un răspuns