Top 100 Branduri 2016. F’autor /Băuturi Alcoolice/

Negre, Illustro, Albarino… fiecare vin lansat pe piață de compania „­Fautor” este complex în ce privește componența, de o calitate incontestabilă și prezentat printr-un concept inedit, devenind, asemenea companiei-mamă, un brand în lumea vitivinicolă autohtonă.

ISTORIA COMPANIEI

Compania de familie „Fautor” a fost fondată în anul 1997. Vinăria este localizată la 100 km de capitală și este dotată cu echipament performant pentru producerea vinurilor de calitate. Podgoriile vinăriei sunt amplasate în trei microzone – Filipeni, Romanovca, Vișinești, pe o suprafață totală de 350 ha din regiunea Valul lui Traian, cea mai mare zonă vitivinicolă din Republica Moldova, benefică pentru producerea atât a vinurilor albe, cât și a celor roșii.

SIMBOLURI DEFINITORII

Brandul „Fautor” a luat viaţă la iniţiativa Ruxandei Lipcan, directorul de marketing şi vânzări al companiei. După mai mulţi ani de creaţie, în anul 2010 a apărut marca comercială „F’autor” şi au fost lansate primele vinuri pe piaţa locală sub acest brand. Pentru denumirea vinului, proprietarii şi-au propus să găsească cuvântul ce ar purta semnificaţia unei responsabilităţi maxime pentru calitate. Întruchiparea acesteia au descoperit-o în cuvântul „Fautor”, ce provine din latină şi înseamnă „creator”, „autor”. Este o denumire ce dezvăluie conceptul de vinuri de autor, vinuri cu personalitate, unice, create din pasiune și cu amprenta fiecărui membru al familiei. Din pasiunea de a crea frumosul, din dragostea pentru vița-de-vie se nasc vinurile „F’autor”. Mottoul „In Propria Persona” accentuează abordarea personalizată a vinificatorului, garantând calitatea înaltă şi accentuând ideea de vinuri de autor.

Promovarea brandului

Din momentul lansării brandului, a fost efectuată o campanie de marketing ce a inclus acţiuni promoţionale la locurile de vânzări, publicitate în mass-media, parteneriate la diverse evenimente, participări la expoziţii şi concursuri. Cea mai reuşită metodă de promovare este considerată cea „word of mouth”, după ce consumatorul face cunoştinţă cu vinul „F’autor” şi îşi formează propria părere.

50 este numărul mediu de angajaţi ai companiei „Fautor”.

fautor-43_fmtRuxanda Lipcan, directorul de marketing şi vânzări al „Fautor”: „Clima și terroirul influențează calitatea strugurilor și, respectiv, a vinurilor. Nu întâmplător, vinurile „F’autor” sunt cele care îmbină stilul modern al Lumii Noi și cel tradițional european. Tradiția și inovația sunt cele două direcții preluate de companie în procesul de vinificare, combinând atenția și grija pentru soiurile autohtone și experimentând soiuri absolut unice pentru Republica Moldova.”

Abonează-te la articolele

Vip Magazin