Top 100 Branduri 2016. Tymbark /Băuturi Carbogazoase, Apă Minerală şi Sucuri/

Tymbark se numără printre preferințele consumatorilor datorită calității sale, naturaleții și gustului unic. Anul acesta a fost lansat un nou produs, Tymbark Mix 250 ml, și, cum un mix se face din minimum două ingrediente, Tymbark și-a surprins consumatorii cu două spoturi TV noi, originale, dar mai ales memorabile, coloana sonoră fiind noul hit al lui Dorian Popa și al What’s UP, care nu au putut rezista tentației și au decis să promoveze cea mai răcoritoare băutură a anului 2016 în noul lor videoclip. Astfel, Tymbark a ajuns nu doar pe BUZELE tuturor fanilor, dar și pe BUZELE vedetelor!

ISTORIA BRANDULUI

Tymbark este un sat polonez pitoresc din inima Carpaților. Aici a fost creat brandul, care, timp de aproape 80 de ani, se bucură de încrederea consumatorilor din întreaga lume. Compania Tymbark Maspex este prezentă în România din anul 1996, atunci fiind cunoscută sub denumirea La Festa International, operațiunea de rebranding având loc în anul 2006. În același an, brandul Tymbark și-a făcut apariția pe piața din Republica Moldova prin lansarea gamei Tymbark Nectar 1L, în tetrapac. Treptat, Tymbark și-a lărgit portofoliul prin apariția unor noi sortimente: Tymbark 200 ml la cutie, Tymbark 250 ml la sticlă, Tymbark 100 % și Tymbark Cool, care oferă fiecăruia posibilitatea de a alege produsul și aroma preferate, fie că este suc de legume și fructe, nectar sau băutură răcoritoare.

SIMBOLURI DEFINITORII

Până în 1990, Tymbark nu a avut niciun logo distinctiv. Etichetele au existat sub formă de decupaje populare, referindu-se la satul Tymbark. Numai în 1991, a fost luată decizia de a schimba și de a crea un nou logotip de brand. Elementul principal a devenit mărul, fructul care, cu siguranță, nu lipsește din vecinătatea Tymbark. Sloganul Tymbark are la bază misiunea companiei de a produce sucuri naturale, fără conservanți și coloranți, dar și foarte gustoase: „ De fiecare dată când dorești să te răcorești cu ceva delicios, suntem gata să venim la tine „PLINI DE FRUCTE”! Tymbark – Știu ce beau!”

PROMOVAREA BRANDULUI

Tymbark a fost primul brand care a început proiectele de product placement în România, fiind pionierul acestui tip de promovare, preluat ulterior și de alte branduri, devenind atât de popular în România și Republica Moldova. Astăzi, Tymbark reușește să echilibreze perfect publicitatea TV cu cea radio, cu proiecte outdoor, cu promoții naționale pentru consumatorul final și cu sponsorizări.

10 ani pe piața din Republica Moldova

farmaciuc-constantin_fmtConstantin Farmaciuc, country Manager Tymbark Moldova: Vrem să fim lideri pe toate segmentele de piață pe care acționăm. Credem că dezvoltarea companiei trebuie să se bazeze pe un proces continuu de inovație care să contribuie la îmbunătățirea calității vieții. Acționăm respectând mediul, comunitatea locală, consumatorii, partenerii, angajații și acționarii companiei.

Abonează-te la articolele

Vip Magazin