Un brand aromat şi savuros consumat în Europa pe parcursul ultimilor douăzeci de ani. Borbone este compania numărul unu în ce privește cantitatea de cafea produsă zilnic – cialde, capsule, cafea în boabe. Născut la Napoli, oraşul Italian al cafelei, Borbone a ajuns şi la Chişinău, reuşind să ne satisfacă preferinţele în materie de gust şi aromă de cafea.
Povestea brandului
Caffè Borbone este o marcă apărută în anul 1997. Napolitanii care i-au dat naştere se ocupau iniţial doar cu elaborarea aparatelor de cafea ce preparau espresso de calitate. În timp însă, Borbone a ajuns primul producător care livrează în fiecare zi cantităţi enorme de cafea indiferent de forme. Caffè Borbone iubeşte să îşi surprindă mereu consumatorii cu produse noi. Aparent nou ca brand, însuşi Borbone presupune o călătorie în trecut, mai exact în anii 700, când Napoli era primul oraș din Italia şi al cincilea din întreaga lume specializat în cafea.
Borbone nu este un brand ca altele, Borbone este o familie care şi-a cultivat valorile de-a lungul anilor cu multă dragoste şi pasiune pentru adevărata cafea. A pus mult suflet în producerea cafelei, implementând cele mai noi tehnologii, ca în final să obţină un produs plin de tradiţie şi respect.
Secretul succesului produselor Borbone constă în acurateţea selectării materiei prime, procesul de lucru fiind urmărit douăzeci și patru din douăzeci şi patru de ore pe zi, acestea fiind şi privilegiile companiei. Iar sloganul Borbone – Adevăratul gust al cafelei italiene – confirmă cele spuse mai sus.
Borbone în R. Moldova
Moldovenii consumă cafeaua Borbone din toamna lui 2015. Compania Fanum Group îşi propusese cu multă ambiţie să aducă brandul în topul celor mai consumate cafele de aici. Doar cinci angajaţi reuşesc să asigure prezenţa Borbone în oficiile Chișinăului, dar şi la cele mai sofisticate evenimente.
Promovarea brandului
Fondatorii companiei consideră că un produs de calitate nu necesită investiţii mari în publicitate. Au început prin a deveni ei înşişi consumatori, încercând să creeze diferite promoţii şi oportunităţi, astfel ca fiecare să se simtă rege sau regină la birou sau acasă. Brandul a ales să se promoveze la diverse evenimente, unde consumatorul a putut să savureze cafeaua, dar şi să memorizeze marca.
1 este poziția pe care Borbone o ocupă în lume după cantitatea de cafea produsă zilnic.
Lasă un răspuns