În anul 2002 au fost puse bazele pieței de leasing din Republica Moldova, odată cu lansarea primei companii de profil, și anume „MAIB-Leasing” S. A., fondată de către BC „Moldova Agroindbank” S. A.
Evenimentul a fost unul de pionierat, oferind clienților cele mai competitive posibilități de finanțare. Datorită aliatului și acționarului său puternic, „Moldova Agroindbank”, „MAIB-Leasing” reușește să-și mențină cota și statutul de lider pe piața leasingului.
Istoria Brandului
„MAIB-Leasing” demarează o serie de activități ce vizează schimbarea identității vizuale, modernizarea şi dinamizarea proceselor tehnologice interne și atingerea unui nou nivel al calității şi al satisfacției clienților, în conformitate cu principiile și obiectivele setate de acționarul „Moldova Agroindbank”.
„MAIB-Leasing” provine de la denumirea acționarului principal, dar și de la sintagma care reprezintă activitatea de bază a societății, și anume – „Leasing”. În ceea ce priveşte noul logo al companiei, adoptat în primăvara anului 2015, acesta semnifică expresia dezvoltării pozitive și a valorilor moderne promovate de „MAIB-Leasing”.
Simbolul conține un element grafic care scoate în evidență literele majuscule ale denumirii acționarului „Moldova Agroindbank”, interpretate într-un mod specific acestuia, dar și un alt element prezentat în formă literală, sugerând activitatea de bază a companiei.
Compania își exprimă continuitatea prin păstrarea abrevierii „MAIB” şi a culorii verzi, care semnifică evoluție, speranță, încredere și siguranță. Menținerea acestora sugerează stabilitatea, experiența și accentuează statutul de lider incontestabil al „Moldova Agroindbank” și al companiei-fiică „MAIB-Leasing”, în domeniile pe care le reprezintă. Suplimentul grafic sub formă de săgeată semnifică dinamică, perspective înalte și continuitate.
Sloganul şi motivarea alegerii
Cu toții ne dorim să obținem mai mult, cineva pe plan profesional, altcineva pe plan personal sau material. „Ia mai mult de la viață” este sloganul prin care cei de la „MAIB-Leasing” le aduc la cunoștință clienților că echipa lor îi poate ajuta să-și îndeplinească cele mai mari visuri și că le poate pune la dispoziție soluții eficiente și facile, în condiții de maximă conveniență, pentru a lua totul de la viață. Anume la „MAIB-Leasing”, serviciile prestate combină într-un mod perfect capacitatea financiară înaltă cu exigența de a furniza clienților numai servicii de calitate, compania dând dovadă de profesionalismul de a identifica şi materializa soluția optimă pentru nevoile acestora.
Promovarea brandului
Odată cu înființarea „MAIB-Leasing”, a apărut necesitatea promovării companiei. Din aceste motive, instituția a decis să investească în publicitatea mass-media, precum cea de la radio sau la TV. De asemenea, participările la diverse expoziții de profil au fost un atu în promovarea serviciilor companiei, iar plasarea materialelor promoționale a accentuat vizibilitatea „MAIB-Leasing” pe piața din Republica Moldova.
Compania a devenit mai aproape de clientul său și din august 2013, când a început a utiliza platformele Facebook, Twitter și LinkedIn, pentru a eficientiza comunicarea.
Performanțe
2011 – „MAIB-Leasing” implementează Sistemul de Management al Calității ISO 9001.
2013 – „MAIB-Leasing” s-a clasat pe locul I în topul companiilor de leasing.
3200 de clienți deserviți în 14 ani de prezență pe piața de leasing
Petru Antonov, preşedintele Comitetului de Conducere al „MAIB-Leasing” S. A.: „MAIB-Leasing” reprezintă compania care se autoidentifică în continuare cu activitatea de leasing din Republica Moldova. Suntem un participant activ pe piață datorită clienților care ne impulsionează să excelăm și să devenim inovatori.
Lasă un răspuns