Este un brand cu renume internaţional care realizează şi comercializează produse petroliere, fiind reprezentat pe piaţa de profil din Republica Moldova de LUKOIL-Moldova SRL. Compania este lider pe piaţa autohtonă a produselor petroliere şi a gazelor lichefiate, merit pentru care a şi fost decorată cu Ordinul „Gloria Muncii”.
Originea
Compania rusă LUKOIL şi-a început formal activitatea pe 25 noiembrie 1991, odată cu Hotărârea Guvernului RSFS Rusă Nr.18: „Cu privire la formarea companiei petroliere ЛангепасУрайКогалымнефть (ЛУКойл)”. Denumirea brandului conţine primele litere din denumirile oraşelor în care sunt situate întreprinderile producătoare de petrol: Langhepas, Urai şi Kogalîm, la care a fost adăugat cuvântul englezesc „oil”. Primele atribute ale brandului propriu-zis LUKOIL au fost elaborate în februarie 1993, în calitate de culori corporative fiind adoptate: alb, negru, roșu, iar în 2008 a fost aprobată noua identitate corporativă a companiei LUKOIL, picătura în loc de litera „O” fiind un element distinctiv.
LUKOIL-Moldova
Compania din Moldova a fost înfiinţată în baza Memorandumului din 19 decembrie 1995, sub forma de filială a companiei ruse LUKOIL S. A. Până în prezent, LUKOIL-Moldova a creat peste 1100 de locuri de muncă implicate în activitatea operațională a companiei, inclusiv 257 de angajați ai LUKOIL-Moldova SRL, care înseamnă, în prezent, 106 staţii PECO, 95 de magazine, cinci baruri, două staţii tehnice şi patru spălătorii. La LUKOIL-Moldova se pune accent pe calitatea serviciilor şi pe comoditatea lor, clienţii beneficiind de marketuri, cafenele, precum și de wi-fi gratuit.
Filiala din Moldova își promovează marca prin publicitate la radio, pe panouri stradale și în cadrul stațiilor de alimentare cu carburant, al expozițiilor.
200 mln. de dolari au constituit cifra de afaceri a companiei în 2015.
Feyruz Isayev, directorul general al LUKOIL-Moldova: În prezent, compania LUKOIL-Moldova are o experiență de mai bine de 20 de ani de activitate în Republica Moldova, ceea ce semnifică un succes enorm și încredere din partea consumatorilor. Prin urmare, brandul LUKOIL se autopromovează prin calitatea serviciilor, prin numărul benzinăriilor care activează 24 / 24 și pune la dispoziția consumatorilor o varietate mare de servicii, prestate la cel mai înalt nivel.
Lasă un răspuns