A intrat ca vântul pe piaţa carburanţilor şi a prestărilor de servicii din Republica Moldova. Brandul Vento aduce un suflu nou, un concept inedit legat de domeniul serviciilor şi de calitatea prestării acestora. Într-o perioadă scurtă, compania a reuşit să aducă noutatea, schimbarea, prospeţimea, dinamismul şi confortul serviciilor prestate.
Numele brandului
Denumirea brandului are strânse tangenţe cu limba latină, vento însemnând vânt. De acest cuvânt sunt legate conceptul şi calităţile companiei, care corespund perfect denumirii. Într-un termen scurt, Vento a ajuns să se numere printre primele şase companii de pe piaţa produselor petroliere şi a serviciilor adiacente, potrivit indicatorilor ca prezenţa pe piaţă, volumul de vânzări, dar, mai ales, calitatea şi diversitatea serviciilor. Centrele Vento oferă o mulțime de servicii care depăşesc cu mult statutul de simplă staţie PECO.
Istorie şi rezultate
Fondată în 2014, Vento a numărat în acel moment opt angajaţi – acum numărul lor se cifrează în jur de 450 de persoane. Vento oferă pe piața autohtonă cel mai bun produs din Europa cu privire la carburanţi sau la alte produse sau servicii, fapt datorat politicii manageriale flexibile. Consumatorul Vento poate avea parte de un card gratuit de reducere, care îi oferă accesul la numeroase promoţii din partea companiei. Or, Vento s-a dovedit a fi o companie generoasă față de clienţii săi şi datorită promoţiilor operate des. Una dintre acestea, demarată în toamna anului 2016, le-a oferit posibilitatea de a câştiga marele premiu, automobilul Hyundai Accent, pe lângă multe alte premii, de fiecare dată când şi-au alimentat maşinile la centrele Vento cu orice carburant, în valoare de minimum 250 de lei.
Promovarea brandului
Promoţiile reprezintă una dintre cele mai eficiente modalităţi de promovare operate de Vento, printre care se mai numără publicitatea în mass-media şi panotajul stradal. Însă cei din cadrul companiei sunt convinși de faptul că cea mai sigură şi eficientă promovare a brandului reprezintă calitatea produselor şi a serviciilor prestate.
Concept
Clientul Vento nu este neapărat un automobilist – este şi pietonul dornic de un moment de respiro în condiţii confortabile, de o gustare bună sau de o cafea delicioasă. O poate savura în coffee-zone, singur, cu familia sau în cadrul unei întâlniri de afaceri. Mâncarea o găseşte în partea fast-food, în timp ce copiii pot alerga pe terenurile de joacă de alături. Nu lipsesc nici terasele amenajate, locuri perfecte pentru relaxare.
Spectrul serviciilor prestate de marketurile companiei Vento este determinat de solicitările consumatorilor. Specializarea magazinelor diferă şi este determinată de cerere, după cel puţin trei formate – în funcţie de suprafeţe, de locul amplasării şi de alţi factori, fiecare dintre acestea activând după un concept individual.
49 de staţii de alimentare numără în prezent compania Vento în toată țara.
Ion Şahrai, directorul general al companiei „Vento”: Compania noastră prestează servicii adresate nu doar automobiliştilor, ci consumatorilor în general, cărora le punem la dispoziţie tot ce au nevoie la momentul aflării lor pe teritoriul centrelor Vento – carburanţi de calitate, mâncare gustoasă şi sănătoasă, produse alimentare proaspete, posibilitatea întâlnirilor de afaceri şi a ieşirilor la iarbă verde împreună cu întreaga familie.
Lasă un răspuns