Top 100 Branduri 2016. Popasul Dacilor /Restaurante/

Popasul Dacilor este unul dintre puținele restaurante cu care se poate mândri Republica Moldova. Cu un design specific tradițional, cu numeroase aprecieri internaționale, acesta a reușit, în aproape zece ani, să devină un exemplu de brand puternic care se dezvoltă și continuă să ne promoveze cultura, istoria și bucatele naționale.

20161115_115745_fmtIstoria

Fondat în 2008, cu o echipă formată din 28 de angajați, restaurantul a devenit, în scurt timp, unul dintre cele mai vizitate și căutate. Atmosfera caldă de aici și deservirea impecabilă, bucatele preparate cu multă dragoste de către chefii de la Popasul Dacilor sunt doar unele dintre atuurile prin care restaurantul i-a cucerit pe vizitatorii săi. „De vină” e și denumirea localului. Anume prin aceasta, proprietarii Liliana și Iurie Pavalachi au dorit să reînvie istoria și să o aducă în discuții prin intermediul unui local deosebit.

Astfel a apărut și logoul restaurantului, inspirat din simbolurile dacilor, lupul fiind unul dintre semnele distinctive ale acestui popor. Acesta semnifică nu doar sălbăticia, dar și lumina, eroismul, precum și animalul sacru care ne veghează și ne protejează.

Și dacă tot vorbim despre brand, nu putem ignora nici sloganul restaurantului: Să fim mai buni decât cei mai buni! Mottoul motivează atât personalul să exceleze, cât și pe cei care calcă pragul „Popasul Dacilor” să își consolideze atitudinea față de serviciile localului.

Promovarea brandului

Orice brand care se respectă știe că o promovare eficientă face mai mult decât jumătate din succesul unei afaceri. Din aceste motive, despre Restaurantul „Popasul Dacilor” putem urmări zeci de spoturi promoționale pe la televiziuni, putem citi și răsfoi sute de materiale prin diverse publicații, dar îl putem vedea și pe panourile publicitare din oraș. De asemenea, echipa restaurantului, de fiecare dată când are ocazia, participă la expozițiile culinare și de profil atât din țară, cât și de peste hotarele ei, pentru a face schimb de experiență și a îmbunătăți calitatea serviciilor sale. Un buget aparte este destinat și acțiunilor filantropice, sponsorizărilor unor evenimente, dar și promoțiilor de sezon.

Succesul restaurantului însă este condiționat de feedbackul pozitiv al clienților. Comunicarea internă și top managementul au făcut un tandem reușit în promovarea brandului „Popasul Dacilor”. Acest rezultat a fost obținut și datorită gustului desăvârșit al bucatelor, prețurilor accesibile, dar și unor servicii excelente prestate de o echipă mai mult decât profesionistă. Prezența patronilor se simte mereu: chiar dacă au biroul lor, aceștia nu ezită să salute clienții la plecare sau chiar să se implice în procesul de lucru atunci când e nevoie.

Premii

După opt ani de activitate, Popasul Dacilor a fost denumit drept cel mai bun brand din Republica Moldova, recunoscut în lume prin Premiul de Aur oferit la Convenția de la Geneva. Totodată, a obținut zeci de premii naționale.

8 ani de activitate prosperă în Republica Moldova

20160918_202014_fmtLiliana și Iurie Pavalachi, fondatorii Restaurantului: Popasul Dacilor a devenit un nume cunoscut datorită profesionalismului nostru și dorinței de a ne dezvolta continuu. Acest restaurant are misiunea să trezească ospitalitatea de altădată într-o manieră absolut diferită. Dați frâu liber celor cinci simțuri ca să vă puteți bucura de savoarea bucatelor tradiționale create de bucătarii iscusiți ai Restaurantului „Popasul Dacilor” și vă promitem că veți avea parte de cea mai frumoasă și memorabilă experiență culinară!

Text: Svetlana Tataru

Abonează-te la articolele

Vip Magazin