Top 100 Branduri 2016. Nobil Luxury Boutique Hotel /Hoteluri/

În domeniul hotelier din Republica Moldova, Nobil ­Luxury Boutique Hotel este un brand cu pondere, definit prin noblețe, unicitate, rafinament și eleganță, hotelul fiind recunoscut și apreciat la cote înalte de oaspeți din întreaga lume, inclusiv de diplomați, personalități și vedete de nivel mondial. Acest succes se datorează conceptului unic al hotelului și calității incontestabile a deservirii.

ISTORIE ȘI DEZVOLTARE

În anul 1999, în inima centrului istoric al Chișinăului, a fost creat hotelul „Nobil Club”, care avea cinci camere și un restaurant – un hotel de tip închis ce a țintit din start nivelul înalt, personalizat și exclusiv al serviciilor. Odată cu afirmarea și dezvoltarea conceptuală, a apărut și necesitatea de a moderniza și a extinde hotelul. Astfel, în anul 2008, el a devenit „Nobil Luxury Boutique Hotel” – cu 27 de camere, două restaurante (Italian și View Café), un Cigar Club, un centru de fitness și de business, un salon SPA și Salonul de frumusețe Dessange (franciză exclusivă în regiune), conturând un concept unic pentru Republica Moldova. În anul 2012, „Nobil Luxury Boutique Hotel” a fost renovat și extins cu șapte camere adiționale.

SIMBOLURI DEFINITORII

Denumirea hotelului a fost concepută pornind de la misiunea acestuia și viziunea echipei de management. Astfel, ­„Nobil Luxury Boutique Hotel” face referință la nobilitate, lux, exclusivism, rafinament, eleganță și perfecțiune. Aici, fiecare detaliu este gândit minuțios, felul în care este salutat și condus oaspetele, diversitatea serviciilor oferite acestuia, emoția care i se transmite, inclusiv prin atmosfera creată de un interior cu mobilier de manufactură, creat în exclusivitate pentru hotel de designerul italian Francesco Molon. De aici provine și sloganul hotelului: „The noble touch of perfection”.

PROMOVAREA BRANDULUI

Pentru că inițial hotelul era unul de tip închis, nu i se făcea promovare directă. Însă, după reconstrucție și extindere, a fost aplicată o politică de promovare intensă (online, billboarduri, TV, reviste, evenimente etc.). Brandul a participat la expoziții internaționale de turism și a devenit sponsor al mai multor proiecte culturale și caritabile. Începând cu anul 2011, lumea „Nobil Luxury ­Boutique Hotel” este reflectată și în revista bianuală „Nobil Club”.

17 ani de prezență în domeniul hotelier

img_2233_fmtTeodor Bîrsă, managerul general al Nobil Luxury Boutique Hotel: Deja sunt mai mult de zece ani de când brandul „Nobil” s-a afirmat pe piața hotelieră, iar acum opt ani a trecut printr-un rebranding general. Nobil reprezintă calitatea impecabilă, rafinamentul și exclusivismul, în fiecare detaliu și în toate serviciile pe care le prestăm. Fiecare Oaspete al nostru este primit conform celor mai bune tradiții ale ospitalității – așa cum în trecut erau primiți doar membrii nobililității. Sloganul nostru – „Atingerea nobilă a perfecțiunii” – definește cu precizie tot ce înseamnă „Nobil”.

Abonează-te la articolele

Vip Magazin