AZART – Top Branduri 2021

Rețeaua de magazine care a entuziasmat Chişinăul. Un loc perfect, în orice sector al oraşului, în care, dacă intri, neapărat găseşti ţinute pentru orice gust şi buzunar. Iar pachetul de servicii oferit de cei care au lansat acest proiect minunat este unul demn de toată admiraţia – consultanţă gratuită, atmosferă caldă şi parfumată, portofoliu de branduri, culori şi stiluri dintre cele mai ofertante. Cum să nu te umpli de azart la cumpărături?

Totul a început într-o zi de toamnă a anului 2014. Atunci a fost deschis primul magazin la Durleşti, cu numele Brand Outlet. După patru ani de fidelizare a clienţilor, era necesar un rebranding. Astfel, în 2018 magazinul a fost redenumit – AZART, nume inspirat din însăși atitudinea clienților față de produsele expuse – piese vestimentare unice de la branduri recunoscute, stilate, de calitate, dar și diverse accesorii care îți pun în valoare ținuta. Pe de altă parte, numele AZART caracterizează și întreaga echipă care impresionează zi de zi prin energie și entuziasm. Ei sunt cei care au grijă ca fiecare client să fie mulțumit și să-și găsească vestimentația potrivită, indiferent de ocazie.

REUȘITE

Și în 2021, AZART a continuat să-și uimească clienții, atât prin extinderea și prezența remarcabilă în fiecare zonă importantă a Chișinăului, cât și prin asortimentul larg de haine, încălțăminte și accesorii de branduri internaționale, printre cele mai renumite, care se conformează ultimelor tendințe. Astfel, cei mai mulți dintre aceștia au devenit fideli rețelelor de magazine AZART.

PROVOCAREA ANULUI 2021

Anul 2021 şi-a lăsat amprentele în societate, în special la capitolul angajări. Mulți oameni au plecat peste hotare, fiind forțați de contextul pandemic și situația financiară precară care s-a conturat la nivel de țară. Au fost necesare restructurări și campanii de promovare pentru departamentul Resurse Umane. Deficitul de forțe de muncă a fost resimțit destul de accentuat, dar totuși a fost găsită soluția perfectă, suplinindu-se numărul necesar de angajați.

PROIECTE DE SUCCES

Un proiect inedit care s-a bucurat rapid de succes se referă la stilizarea ținutelor chiar în incinta magazinelor AZART. De imaginea clienților se ocupă o echipă profesionistă de stiliști care le oferă sfaturi și consultații în alegerea articolelor preferate, și toate acestea într-un timp record.

Pe lângă cele 6 magazine lansate în anul 2021, în Chişinău şi în raioane, a fost inițiat un proiect pe direcția online. Deşi pe piaţa din RM nu este ceva nou, pentru reţeaua AZART însă este o premieră. În așa fel, oricine poate face cumpărături de la un clic distanţă şi beneficia de livrare la domiciliu.

CAMPANII DE PROMOVARE RĂSUNĂTOARE

La fel ca și oricare alte companii, în anul 2021 și afacerea AZART a avut nevoie să dezvolte noi strategii de comunicare cu publicul, astfel, au suplinit numărul de angajați și continuă instruirile cu echipa – acesta fiind cel mai mare atu pentru ei. Prin „Campania HR” au fost aduse în marea familie AZART noi persoane entuziaste, dornice de muncă şi determinate, remarcându-se imediat prin rezultate frumoase.

Campania de caritate „Dor de şcoală” a adus cu sine o avalanşă de emoţii din anii copilăriei, a reînviat sunetul clopoțelului, aducând zâmbete și speranță elevilor în prag de nou an școlar.

Campania de Crăciun a surprins vizitatorii cu multe articole noi cu motive de sărbătoare, daruri și surprize.

EI SUNT ALTFEL

Sloganul companiei conține mai multe feluri de a fi – altfel. Pentru că ei sunt diferiți, gândesc altfel, comunică altfel cu clienții lor și hainele altfel le poartă.

#Altfel pentru că e diferit

#Altfel pentru că aşa îmi place

#Altfel pentru că e îndrăzneţ

AŞTEPTĂRI DE LA 2022

Își doresc de la anul 2022 să fie mai îndrăzneți, dar cu principii sănătoase, scopuri bine puse la punct și mult curaj pentru a ajunge acolo unde țintesc.

În anul 2021 am muncit asiduu. A fost un an dinamic, care mi-a schimbat stilul de viaţă. Însă l-am adoptat și l-am trăit cu multă pasiune. Competiţia acerbă de pe piață a fost o adevărată provocare profesională.

Dar, într-un final, mi-am asumat acest rol esenţial în societate cu maximă responsabilitate și altruism.

TATIANA GOLEA

FONDATOR REŢEAUA DE MAGAZINE AZART

Abonează-te la articolele

Vip Magazin